Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
управління підприємством маркетингове
Документи:
- Ганущак-Єфіменко, Л. М. Стратегії управління торговельними марками підприємств [Текст] / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 9. – С. 104-111.
- Косар, Н. С. Маркетинг в антикризовому управління підприємством [Текст] / Н. С. Косар, М. В. Кіндій, М. М. Мамчин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : збірник наукових праць / МОН України, НУ "Львівська політехніка". – Львів : НУ "Львівська політехніка", 2010. – № 682 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етепи становлення і проблеми розвитку. – С. 59-64.
- Моторнюк, У. І. Проблеми та переваги впровадження категорійного управління на вітчизняних підприємствах [Текст] / У. І. Моторнюк, І. В. Стельмах // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2021. – Vol. 3, № 2. – С. 82-90.
- Ткешелашвілі, М. Л. Особливості дефінування маркетингового управління підприємством [Текст] / М. Л. Ткешелашвілі // Проблеми науки. – 2010. – № 5. – С. 35-41.
|