Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Ткешелашвілі, М. Л.
    Особливості дефінування маркетингового управління підприємством [Текст] / М. Л. Ткешелашвілі
    // Проблеми науки. – 2010. – № 5. – С. 35-41.

   Досліджено теоретичні засади маркетингового управління, розглянуто відмінність між змістом термінів "маркетинговий менеджмент", "управління маркетингом" і "маркетингове управління" та обгрунтовано доцільність вживання кожного із цих словосполучень.

  УДК 339.138; 65.014.1


            


Є складовою частиною документа Проблеми науки [Текст] : міжгалузевий науково-практичний журнал. – 2010. – № 5.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'