Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
лояльність, лояльность
лояльність клієнтів
Документи:
Кононов, О. І.
Складові інтелектуального маркетингового капіталу [Текст] / О. І. Кононов // Економіка транспортного комплексу : збірник наукових праць / МОН України, ХНАДУ. – Харків : ХНАДУ, 2019. – Вип. 33. – C. 60-70.
Фанг-Пеі, Ніє
Кореляція між вартістю бренду, сприйняттям цінності споживачами та лояльністю клієнтів( на прикладі ресторанів швидкого харчування) [Текст] / Н. Фанг-Пеі, П. Чінь-Юнь // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 3. – С. 425-435.
Чіріч, М.
Стадія розвитку управління відносинами з клієнтами у банківському секторі Сербії [Текст] / М. Чіріч, З. Грандов, М. Каріч // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 3. – С. 480-489.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'