Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
контент-маркетинг
Документи:
- Кулиняк, І. Я. Цифрові інструменти маркетингового менеджменту підприємств: роль, переваги та виклики використання [Текст] / І. Я. Кулиняк, Д. І. Головецький // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія "Проблеми економіки та управління". – 2023. – Vol. 7, № 2. – C. 114-125.
- Паздерська, Р. С. Визначення контенту та стратегій підвищення його ефективності у віртуальних спільнотах [Електронний ресурс] / Р. С. Паздерська, О. В. Марковець // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2021. – № 3. – С. 69-77. – DOI: https://doi.org/10.31649/1997-9266-2021-156-3-69-77.
- Паздерська, Р. С. Визначення контенту та стратегій підвищення його ефективності у віртуальних спільнотах [Текст] / Р. С. Паздерська, О. В. Марковець // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2021. – № 3. – С. 69-77. – DOI: https://doi.org/10.31649/1997-9266-2021-156-3-69-77.
- Угольков, Є. О. Світові тенденції використання інструментів інтернет-маркетингу [Текст] / Є. О. Угольков // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління : збірник наукових праць / МОН України. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2017. – № 873. – С. 97-104.
|