Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
бренд, бренди
бренд глобальний
Документи:
Поліщук, Т. В.
Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду [Текст] / Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 6. – 100-106.
Поліщук, Т. В.
Перспективні напрямки розробки успішних брендів в Україні [Текст] / Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 7. – С. 129-137.
Штовба, О. В.
Глобальні бренди в наукових дослідженнях: тенденції останнього десятиріччя [Електронний ресурс] / О. В. Штовба, С. Д. Штовба // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. – 2019. – № 4. – С. 1-9.
Штовба, О. В.
Динаміка вартості найдорожчих глобальних брендів в географічному контексті [Електронний ресурс] / О. В. Штовба, С. Д. Штовба // Innovation and Sustainability. – 2024. – № 4. – С. 35-42. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2024.4.35.42.
Штовба, О. В.
Динаміка вартості найдорожчих глобальних брендів в географічному контексті [Текст] / О. В. Штовба, С. Д. Штовба // Innovation and Sustainability. – 2024. – № 4. – С. 35-42. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2024.4.35.42.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'