|
Штовба, О. В. Динаміка вартості найдорожчих глобальних брендів в географічному контексті [Електронний ресурс] / О. В. Штовба, С. Д. Штовба // Innovation and Sustainability. – 2024. – № 4. – С. 35-42. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2024.4.35.42.
Метою статті є виявлення трендів зміни вартості найдорожчих глобальних брендів в географічному вимірі. Початковими даними для дослідження є рейтинги найдорожчих глобальних брендів, які щорічно оприлюднюються компанію Brand Finance. Часовим проміжком дослідження обрано 10 останніх років – з 2015 р. по 2024 р. Встановлено, що левова частка вартості глобальних брендів припадає на такі 7 країн як США, Китай, Німеччина, Японія, Франція, Великобританія та Південна Корея. |