Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
поведінка споживача
Документи:
- Shafalyuk, O. Reserves for enhancing the effectiveness of neuromarketing research into consumer behaviour in brand development by enterprises [Текст] / O. Shafalyuk, A. Tashchenko, . Shafalyuk O. O // Innovation and Sustainability. – 2025. – Vol. 5, № 1. – P. 8-17. – DOI: https://doi.org/10.63341/vis/1.2025.08.
- Shafalyuk, O. Reserves for enhancing the effectiveness of neuromarketing research into consumer behaviour in brand development by enterprises [Електронний ресурс] / O. Shafalyuk, A. Tashchenko, . Shafalyuk O. O // Innovation and Sustainability. – 2025. – № 1. – P. 8-17. – DOI: https://doi.org/10.63341/vis/1.2025.08.
- Барабаш, О. В. Методи врахування дії культурних чинників у маркетингових моделях [Текст] / О. В. Барабаш // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – № 9. – 101-106.
- Ларіна, Я. С. Поведінка споживачів [Текст] : навчальний посібник / Я. С. Ларіна, А. В. Рябчик. – Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2020. – 284 с. – ISBN 978-966-289-366-3 : 260,00 грн.
- Литовченко, І. Л. Трансформація ринку в сучасних умовах переходу до цифрової економіки [Текст] / І. Л. Литовченко // Економіка України. – 2020. – № 1. – С. 36-47.
- Мар'їна, О. Моделювання поведінки користувачів електронних бібліотек: із досвіду реалізації зарубіжних проектів [Текст] / О. Мар'їна // Вісник Книжкової палати. – 2015. – № 2. – С. 19-21.
- Набруско, І. Соціокультурна роль грошей у процесі споживання [Текст] / І. Набруско // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2011. – № 1. – С. 147-155.
- Подолян, І. С. Еволюційний підхід у теорії ринкового попиту [Текст] / І. С. Подолян // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 5. – С. 22-31.
- Конспект лекцій з курсу "Поведінка споживача" [Текст] : для студентів факультету економіки та менеджменту спеціальності 7.050108 "Маркетинг" / МОН України; СумДУ. – Суми : Вид-во СумДУ, 2007. – 133 с.
|