Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
аналіз, анализ
аналіз маркетинговий
Документи:
Гайдай, Б. О.
Аналіз і моделюванняпереваг користувачів соціальних мереж (на англ. мові) [Текст] / Б. О. Гайдай, Р. В. Артюх, О. В. Малєєва // Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості. – 2018. – № 1(3). – С. 5-12.
Сай, Д.
Особливості маркетингового планування на фармацевтичному ринку України [Текст] / Д. Сай // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2009. – № 3. – С. 26-32.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'