Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Гайдай, Б. О.
    Аналіз і моделюванняпереваг користувачів соціальних мереж (на англ. мові) [Текст] / Б. О. Гайдай, Р. В. Артюх, О. В. Малєєва
    // Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості. – 2018. – № 1(3). – С. 5-12.

   Розроблена модель, яка дозволяє зрозуміти вплив реклами на формування споживчих переваг, а також вплив спілкування клієнтів на лояльність, інформаційна система для графічного аналізу YouTube каналу Wow-How Studio. Розроблена модель відображає вплив реклами і фактор спілкування користувачів соціальних мереж. Створена модель дозволяє відстежити той факт, що спілкування клієнтів між собою значно збільшує кількість реальних клієнтів, а також рівень лояльності.

  УДК 004.942


            


Є складовою частиною документа Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості [Текст] = Innovative technologies and scientific solutions for industries : щоквартальний науковий журнал / ХНУРЕ. – 2018. – № 1(3).



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'