|
Гайдай, Б. О. Аналіз і моделюванняпереваг користувачів соціальних мереж (на англ. мові) [Текст] / Б. О. Гайдай, Р. В. Артюх, О. В. Малєєва // Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості. – 2018. – № 1(3). – С. 5-12.
Розроблена модель, яка дозволяє зрозуміти вплив реклами на формування споживчих переваг, а також вплив спілкування клієнтів на лояльність, інформаційна система для графічного аналізу YouTube каналу Wow-How Studio. Розроблена модель відображає вплив реклами і фактор спілкування користувачів соціальних мереж. Створена модель дозволяє відстежити той факт, що спілкування клієнтів між собою значно збільшує кількість реальних клієнтів, а також рівень лояльності. |