Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
маркетолог
Документи:
- Вачевський, М. Типи та форми міжнародного маркетингу у формуванні професійної компетенції маркетолога [Текст] / М. Вачевський // Вища школа. – 2008. – № 12. – С. 28-37.
- Іваненко, Л. М. Дослідження якості освітньої програми маркетологів та розробка моделі їх професійної діяльності [Текст] / Л. М. Іваненко, О. Ю. Боєнко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 2. – С. 147-154. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.2.147.154.
- Іваненко, Л. М. Дослідження якості освітньої програми маркетологів та розробка моделі їх професійної діяльності [Електронний ресурс] / Л. М. Іваненко, О. Ю. Боєнко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 2. – С. 147-154. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.2.147.154.
- Карпенко, Н. В. Модель взаємодії підприємства та навчального закладу в процесі підготовки майбутнього маркетолога [Текст] / Н. В. Карпенко // Науковий вісник Національного гірничого університету. – 2006. – № 4. – 53-55.
- Мадзігон, В. М. Якість системи освіти як чинник високого рівня професійних компетенцій маркетологів [Текст] / В. М. Мадзігон, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 1. – С. 69-76.
- Ромащенко, І. Професійна спрямованість навчання іноземній мові майбутніх макретологів з питань товарної політики маркетингу [Текст] / І. Ромащенко // Вища школа. – 2008. – № 12. – С. 38-46.
- Ромащенко, І. Формування навичок ведення ділових переговорів англійською мовою у майбутніх маркетологів [Текст] / І. Ромащенко // Вища школа. – 2009. – № 1. – С. 58-66.
- Федорів, А. Андрій Федорів - про лідерство і свободу [Текст] / А. Федорів // Колесо Життя. – 2018. – № 7-8. – С. 60-64.
- Чучка, І. М. Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці [Текст] / І. М. Чучка, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – № 11. – С. 296-304.
|