|
Іваненко, Л. М. Дослідження якості освітньої програми маркетологів та розробка моделі їх професійної діяльності [Електронний ресурс] / Л. М. Іваненко, О. Ю. Боєнко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 2. – С. 147-154. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.2.147.154.
На основі проведеного дослідження авторами запропоновано модель професійної діяльності маркетолога, що складається з трьох рівнів: оперативного (виконання поточних маркетингових завдань), аналітичного (дослідження зовнішнього й внутрішнього середовища підприємства) та продуктивного (прийняття нових інноваційних маркетингових рішень). Знання основних положень представленої моделі дозволить гнучко змінювати і оптимально удосконалювати структуру освітньої програми з маркетингу, враховуючи всі акредитаційні та ліцензійні вимоги МОН України до випускової кафедри у майбутньому. |