Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
комунікація маркетингова, коммуникация маркетинговая
Документи:
- Бєлан, А. В. Рекламні технології на базі сенсорного маркетингу [Текст] / А. В. Бєлан // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 2048-2050.
- Божкова, В. В. Механізм стратегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств [Текст] / В. В. Божкова // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 6. – С. 48-53.
- Гвоздь, М. Я. Маркетингові комунікації органів місцевого самоврядування:визначення пріо рітетних для мешканців тем інформації [Текст] / М. Я. Гвоздь, О. І. Карий, К. В. Процак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія "Проблеми економіки та управління". – 2022. – Vol. 6, № 2 (10). – С. 10-19.
- Горбаль, Н. І. Просування товарів на міжнародні ринки [Текст] / Н. І. Горбаль, О. В. Гошовська, Г. І. Садловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : збірник наукових праць / МОН України. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2016. – № 851. – С. 55-61.
- Дубовик, Т. В. Маркетингова комунікаційна діяльність торговельного підприємства в соціальних мережах [Текст] / Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 5. – С. 161-168.
- Дубовик, Т. В. Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі інтернет [Текст] / Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 3. – С. 168-173.
- Забуранна, Л. В. Особливості комплексу маркетингу на підприємствах сфери туризму [Текст] / Л. В. Забуранна, К. В. Сіренко // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 10. – С. 58-63.
- Карпій, О. П. Сувенірна реклама як фактор впливу на поведінку споживача [Текст] / О. П. Карпій, Н. Р. Струк // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2020. – Vol. 2, № 2. – С.119-126.
- Касян, С. Я. Взаємодія Е-логістики та маркетингових комунікацій високотехнічних підприємств у площині дистрибуції цінностей до споживачів [Текст] / С. Я. Касян // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Логістика / МОН України. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2017. – № 863. – С. 68-76.
- Кожухівська, Р. Б. Цілі маркетингових комунікацій і використання Інтернет-реклами [Текст] / Р. Б. Кожухівська // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 7. – С. 120-126.
- Лабурцева, О. І. Система маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / О. І. Лабурцева, Г. В. Алданькова // Економіка України. – 2018. – № 9. – С. 139-152.
- Литовченко, І. Л. Оцінка синергетичного ефекту від застосування інтегрованих маркетингових комунікацій [Текст] / І. Л. Литовченко, І. О. Шкурупська // Економіка України. – 2015. – № 5. – С. 29-39.
- Примак, Т. О. Маркетингові комунікації в системі освіти [Текст] / Т. О. Примак, О. В. Ткачук // Науковий вісник Національного гірничого університету. – 2006. – № 4. – 56-58.
- Ржеусский, А. В. Комплексные маркетинговые коммуникации в НТБ Национального университета "Львовская политехника" [Текст] / А. В. Ржеусский, Н. Э. Кунанец // Научные и технические библиотеки. – 2013. – № 7. – С. 33-40.
- Ржеуський, А. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка" [Текст] / А. Ржеуський, Н. Кунанець // Вісник Книжкової палати. – 2013. – № 8. – С. 17-21.
- Маркетинг [Текст] : лекції / уклад. Ю. Ю. Бурєнніков. – Вінниця : [б. в.], 2014. – 227 с. – 60,00 грн.
|