Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
Мельник Т. С.
Документи:
- Куденко, Н. В. Формування маркетингових стратегій росту [Текст] / Н. В. Куденко, Т. С. Мельник // Вісник Вінницького політехнічного інституту : Науковий журнал / МОН України. – Вінниця : ВДТУ, 2003. – № 2(47). – С. 32-36.
- Мельник, Т. С. Математична модель формування оптимальної маркетингової стратегії [Текст] / Т. С. Мельник // Вісник ВПІ. – 2004. – № 1. – С. 19-27.
- Мельник, Т. С. Шляхи впровадження інноваційної практики на підприємствах України [Текст] / Т. С. Мельник // Вісник ВПІ. – 2001. – № 3. – С. 40-46.
- Христофоров, О. В. Стратегічні підходи до формування ресурсозбережної логістичної системи підприємства [Текст] / О. В. Христофоров, Т. С. Мельник // Вісник ВПІ. – 2003. – № 5. – С. 31-35.
- Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Маркетинг" для студентів економічних спеціальностей [Текст] / Уклад.: Т. С. Мельник, В. О. Козловський. – Вінниця : ВДТУ, 2000. – 46 с.
- Методичні вказівки та практичні завдання до виконання контрольних робіт з дисципліни "Економіка праці" (для студентів заочної форми навчання) [Текст] / МО і науки України; Уклад.: А. О. Азарова, Т. С. Мельник. – Вінниця : ВДТУ, 2002. – 71 с.
|