Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Куденко, Н. В.
    Формування маркетингових стратегій росту [Текст] / Н. В. Куденко, Т. С. Мельник
    // Вісник Вінницького політехнічного інституту : Науковий журнал / МОН України. – Вінниця : ВДТУ, 2003. – № 2(47). – С. 32-36.

   Розглянуто та проаналізовано наявні підходи щодо виділення різновидів маркетингових стратегій росту фірми. Розглянуто точки зору І. Ансоффа, Д. Аакера та описано авторський підхід щодо досліджуваної проблеми.

  УДК 658.8


            


Є складовою частиною документа Вісник Вінницького політехнічного інституту [Текст] : Науковий журнал. № 2(47) / МОН України. – Вінниця : ВДТУ, 2003. – 128 с.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'