Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
кампанія рекламна, кампания рекламная
Документи:
- Калінін, О. Ю. Потік клієнтів з Facebook та Instagram [Текст] : як заробляти за допомогою соціальних мереж : настільна книга для підприємців і фахівців / О. Ю. Калінін, І. О. Осецимський, О. Аль-Ватар. – Одеса : Олді-Плюс, 2019. – 190 с. – ISBN 978-617-7613-79-3 : 250,00 грн.
- Кожухівська, Р. Б. Цілі маркетингових комунікацій і використання Інтернет-реклами [Текст] / Р. Б. Кожухівська // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 7. – С. 120-126.
- Нижник, Л. С. Ефективність рекламної кампанії як складової оцінювання комплексної маркетингової діяльності підприємства [Текст] / Л. С. Нижник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2017. – № 875. – С. 77-88.
- Шеванюк, Д. В. Удосконаленняекламної кампанії підприємства інтернет-технологій [Текст] / Д. В. Шеванюк // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 1896-1898.
- Юдіна, Н. В. Позитивна інерція споживчої поведінки і її вплив на оцінку ефективності рекламної кампанії [Текст] / Н. В. Юдіна // Наукові вісті. – 2004. – № 4. – С. 14-22.
|