Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Нижник, Л. С.
    Ефективність рекламної кампанії як складової оцінювання комплексної маркетингової діяльності підприємства [Текст] / Л. С. Нижник
    // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2017. – № 875. – С. 77-88.

   Охарактеризовано методи визначення ефекту від рекламної кампанії та доведена доцільність їх використання для впливу на рівень обізнаності споживачів про товар на знання та надання переваги, а також комерційного ефекту реклами.

  УДК 659.113.7


            


Є складовою частиною документа "Львівська політехніка" нац. ун-т. Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку [Текст]. № 875 / "Львівська політехніка" нац. ун-т ; МОН України. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2017. – 144 с. – 133,00 грн.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'