Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
парадигма освітня
Документи:
- Grytsenko, V. I. Learning Task Models in the Context of Education for Sustainable Development [Текст] / V. I. Grytsenko, S. P. Kudriavtseva, K. M. Synytsya // Control Systems and Computers = Системи керування та комп'ютери. – 2020. – № 5. – C. 3-16.
- Андрущенко, В. Екологічна парадигма української освіти [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2019. – № 4. – С. 5-12.
- Бех, І. Д. Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. – 2016. – № 2. – С. 14-21.
- Вознюк, О. Розвиток педагогічної дійсності [Текст] / О. Вознюк // Вища освіта України. – 2017. – № 2. – С. 23-31.
- Кірик, Т. Актуальність завдання формування особистості студента в умовах європейських надій України [Текст] / Т. Кірик // Вища школа. – 2015. – № 7-8. – С. 100-108.
- Кірик, Т. У пошуках нових освітніх парадигм для України ХХІ століття [Текст] / Т. Кірик // Вища освіта України. – 2016. – № 3. – С. 30-36.
- Кузь, В. Г. Нова освітня парадигма - нові освітні технології [Текст] / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія. – 2011. – № 2. – С. 28-35.
- Кулаєць, М. М. Вища освіта і сьогодення : Місія вищої освіти в сучасному світі [Текст] / М. М. Кулаєць, Н. М. Хома // Проблеми освіти : науковий збірник / МОН України, ІІТЗО. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти, 2010. – Вип. 64. – С. 101-102.
- Лобик, Л. О. Раціональне та ірраціональне в українській освіті та європейський освітній процес [Текст] / Л. О. Лобик, С. М. Повторева // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІII Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28-29 вересня 2016 року / МОНМС України, ВНТУ, Новий університет Лісабону, Люблінська політехніка. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – С. 85-89.
- Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. – 2014. – № 2. – С. 14-24.
- Мороз, О. О. Цілі, цінності та ідеали освіти в сучасному суспільстві та їх відображення у парадигмах освітньої практики [Текст] / О. О. Мороз // Безпека життєдіяльності. – 2019. – № 1. – С. 14-16.
- Прищак, М. Д. Порівняльний аналіз особистісно орієнтованого, компетентнісного та комунікативного підходів в освіті [Текст] / М. Д. Прищак // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2018. – № 6. – С. 124-133.
- Прищак, М. Д. Порівняльний аналіз особистісно орієнтованого, компетентнісного та комунікативного підходів в освіті [Електронний ресурс] / М. Д. Прищак // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2018. – № 6. – С. 124-133.
- Пунченко, О. Архітектоніка матриці освіти сучасної цивілізації у її парадигмальному вимірі [Текст] / О. Пунченко // Вища освіта України. – 2018. – № 2. – С. 28-33.
- Рупташ, О. В. Гуманітарні виміри новітньої наукової парадигми [Текст] / О. В. Рупташ // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 25 - 27 вересня 2012 року / МОНМС України, ВНТУ, Новий університет Лісабону, Люблінська політехніка, НДУ ім. Я. Мудрого. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – С. 108-109.
- Рябченко, В. Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента [Текст] / В. Рябченко // Вища освіта України. – 2011. – № 3. – С. 32-38.
- Сухарніков, Ю. Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України [Текст] / Ю. Сухарніков // Вища школа. – 2015. – № 11-12. – С. 35-61.
- Татомир, І. Інноваційні моделі діяльності мега-університетів у сучасній парадигмі освіти [Текст] / І. Татомир // Вища школа. – 2018. – № 5-6. – С. 43-57.
- Хаткова, Л. В. Нова освітня парадигма [Текст] / Л. В. Хаткова // Нові технології навчання: Науково-методичний збірник. – 2002. – № 33. – С. 42-46.
|