Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Прищак, М. Д.
    Порівняльний аналіз особистісно орієнтованого, компетентнісного та комунікативного підходів в освіті [Текст] / М. Д. Прищак
    // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2018. – № 6. – С. 124-133.

   В контексті визначення методологічних засад розвитку освіти України ХХІ ст., здійснено порівняльний аналіз особистісно орієнтованого, компетентнісного, комунікативного підходів в освіті. Ключовим критерієм методологічної ефективності відповідних підходів в освіті виступає принцип сучасної (постнекласичної) парадигми освіти. Показано ключову роль особистісно орієнтованого підходу в подоланні авторитарної парадигми освіти та роль компетентнісного підходу як ключового фактору трансформації освіти України в напрямі європейського освітнього простору. Визначено позитивні аспекти та недоліки особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів. Зокрема, можливість абсолютизації ролі особистості (особистісно орієнтований підхід) в системі «людина-світ» та абсолютизація технологічного аспекту розвитку особистості (компетентнісний підхід), що повертає нас до класичної (раціоналістичної) парадигми освіти.

  УДК 378:37.013.73:101


            


Є складовою частиною документа Вісник Вінницького політехнічного інституту [Текст] : науковий журнал / МОНУ, ВНТУ. – 2018. – № 6.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'