Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
наука педагогічна
Документи:
- Білан, Л. Л. Методика навчання як наука [Текст] / Л. Л. Білан // Нові технології навчання. – 2009. – Вип. 57. – С. 18-21.
- Бондар, В. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук [Текст] / В. Бондар // Вища освіта України. – 2016. – № 3. – С. 18-23.
- Зоріна, Н. Дисертаційні дослідження історико-педагогічної тематики (1991—2021): бібліометричний аналіз [Текст] / Н. Зоріна // Вісник Книжкової палати. – 2022. – №10. – С. 19-25.
- Карпенко, О. В. Суперечливість трактування категорій освітніх послуг у сучасній педагогічній науці Російської Федерації [Текст] / О. В. Карпенко, В. В. Вербова, Є. Ф. Демида // Педагогіка і психологія. – 2012. – № 4. – С. 88-93.
- Ничкало, Н. Г. Тадеуш Вацлав Новацький - творець педагогіки праці [Текст] / Н. Г. Ничкало // Педагогіка і психологія. – 2014. – № 3. – С. 68-78.
- Павко, А. Випереджальна педагогіка [Текст] / А. Павко // Освіта. – 2021. – 21-28 квітня (№ 13-15). – С. 5.
- Терещенко, Ю. Дефініція "педагогічної науки" : смислове завантаження новим [Текст] / Ю. Терещенко // Вища освіта України. – 2009. – № 2. – С. 60-64.
- Фурман, А. Педагогіка як сфера миследіяльності : функції, предмет, метод [Текст] / А. Фурман // Освіта і управління. – 2010. – Т. 13, № 1. – С. 30-44.
- Хоружа, Л. "Науки про освіту": чи є в них місце педагогіці ? [Текст] / Л. Хоружа // Вища школа. – 2016. – № 6. – С. 30-39.
- Цимбал, С. С. Використання синергетичного підходу до формування творчої особистості [Текст] / С. С. Цимбал // Нові технології навчання. – 2009. – Вип. 57. – С. 36-40.
|