Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
маркетинг міжнародний, маркетинг международный
Документи:
- Czinkota, M. R. International Marketing [Текст] / M. R. Czinkota, І. A. Ronkainen. – New York : The Dryden Press, 1988. – 649s. – ISBN 0-03-070297-6.
- Аль-Газу, Мохамед Международне маркетинговые стратегии промышленных предприятий Украины и стран Ближнего Востока [Текст] / М. Аль-Газу // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 3. – С. 123-130.
- Вачевський, М. Типи та форми міжнародного маркетингу у формуванні професійної компетенції маркетолога [Текст] / М. Вачевський // Вища школа. – 2008. – № 12. – С. 28-37.
- Громова, Я. А. Стратегічне маркетингове позиціонування металургійної галузі України на світовому ринку і перспективи її розвитку [Текст] / Я. А. Громова // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 5. – С. 72-82.
- Жуков, С. А. Еволюційний розвиток світового маркетингу [Текст] / С. А. Жуков // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 10. – С. 14-22.
- Каніщенко, О. Українська специфіка міжнародного маркетингу [Текст] / О. Каніщенко // Економіка України. – 2006. – № 5. – 33-37.
- Корж, М. В. Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємством [Текст] / М. В. Корж // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 3. – С. 64-71.
- Корж, М. В. Особенности развития международного маркетинга в промышленной сфере в условиях глобализации [Текст] / М. В. Корж // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 1. – С. 73-81.
- Луцій, О. П. Міжнародний маркетинг [Текст] : Курс лекцій для студентів заочної та дистанційної форм навчання / О. П. Луцій. – К. : Укр.-фін. ін-т менеджм. і бізнесу, 1998. – 45с. – ISBN 966-7508-12-9.
- Мудрак, Р. П. Експорт українського продовольства: стан, тенденції, причини [Текст] / Р. П. Мудрак // Економіка України. – 2014. – № 5. – С. 70-79.
- Новицкий, В. Е. Внешнеэкономическая деятельность и международный маркетинг [Текст] / В. Е. Новицкий. – К. : Либра, 1994. – 190 с. – ISBN 5-7707-6822-3.
- Сардак, С. Е. Міжнародний маркетинг людських ресурсів як основа геоекономічної стратегії України [Текст] / С. Е. Сардак // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 12. – С. 149-156.
- Тарлопов, І. О. Тенденції розвитку міжнародного маркетингу та напрямки їх реалізації [Текст] / І. О. Тарлопов // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – № 2. – 129-139.
- Урбанєц, М. Міжнародний маркетинг глобализації і відтворювальний механізм світового господарства [Текст] / М. Урбанєц, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 9. – С. 78-85.
- Циганкова, Т. М. Управління міжнародним маркетингом [Текст] : Навчальний посібник / Т. М. Циганкова ; МО і науки України. – К. : КНЕУ, 2001. – 132с : іл. – ISBN 966-574-236-1.
- Черномаз, П. А. Международный маркетинг [Текст] : Учебно-практическое пособие / П. А. Черномаз ; МО и науки Украины. ХНУ. – Харьков : Консум, 2000. – 160 с. – ISBN 966-7124-86-Х.
- Черномаз, П. О. Міжнародний маркетинг [Текст] : навчальний посібник / П. О. Черномаз. – Київ : Академвидав, 2010. – 272 с. – (Альма-матер). – ISBN 978-966-8226-89-2 : 65,00 грн.
- Международный маркетинг [Текст] : Учебное пособие для вузов / Г.А.Васильев, Л.А.Ибрагимов, Н.Г.Каменева и др; Под ред. Г.А.Васильева, Л.А.Ибрагимова. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 1999. – 199с. – ISBN 5-238-00104-5.
|