Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
У050я73
Ц 58          Циганкова, Т. М.
    Управління міжнародним маркетингом [Текст] : Навчальний посібник / Т. М. Циганкова ; МО і науки України. – К. : КНЕУ, 2001. – 132с : іл. – 2000.

   Розглядаються сучасні підходи до створення систем маркетингової інформації в міжнародному бізнесі, особливості організації і контролю міжнародної маркетингової діяльності, визначення її змісту та формування вимог до менеджера з міжнародного маркетингу.

ISBN 966-574-236-1  ББК У050я73+У5я73


            



Примірники
Місце збереження Кількість В наявностi
301 - від. книгозберігання 1 1
403- ч/з суспільн. і гуманітар. 1 1


Теми документа


Статистика використання: Видач: 0





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'