Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
програма освітня
Підтеми:
Документи:
- Бондаренко, М. Інтеграція в європейську систему вищої освіти і ІТ-галузі шляхом участі в міжнародних освітніх програмах, проектах та конкурсах [Текст] / М. Бондаренко // Вища школа. – 2011. – № 2. – С. 7-15.
- Вітченко, А. Проектування змісту комплексних освітніх програм як умова системного забезпечення якості вищої освіти майбутніх викладачів [Текст] / А. Вітченко // Вища школа. – 2017. – № 8. – С. 68-90.
- Галата, С. Освітні програми: роль роботодавців [Текст] / С. Галата // Освіта України. – 2021. – 12 квітня (№ 14). – С. 6-7.
- Галата, С. Перевірка на життєздатність [Текст] / С. Галата // Освіта України. – 2020. – 7 грудня (№ 47). – С. 8-9.
- Гармаш, А. Актуальні аспекти взаємовпливу якості вищої освіти та якості освітніх програм [Текст] / А. Гармаш // Вища школа. – 2015. – № 2-3. – С. 43-52.
- Гуменчук, А. Вплив Шіалі Ранганатана на розвиток вищої бібліотечної освіти Індії [Текст] / А. Гуменчук // Вісник Книжкової палати. – 2022. – №10. – С. 50-52.
- Дараган, Т. Автономія вищих навчальних закладів: нормативно-правові акти, встановлені Законом України "Про вищу освіту" [Текст] / Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк // Вища школа. – 2017. – № 7. – С. 40-45.
- Дашковська, О. В. Стандарти вищої освіти: основні етапи створення проблеми та ризики впровадження [Текст] / О. В. Дашковська, В. П. Погребняк // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета : сборник научных трудов / МОН Украины, ХНАДУ, Северо-Восточный научный центр Транспортной академии Украины. – Харьков : ХНАДУ, 2017. – Вып. 78. – С. 75-78.
- Дробноход, М. Про реформування освітньої галузі України в контексті проблем і тенденцій розвитку глобалізованого світу [Текст] / М. Дробноход // Освіта і управління. – 2010. – Т. 13, № 4. – С. 7-17.
- Євтух, В. Наукові школи у контексті інтелектуальної інфраструктури університету [Текст] / В. Євтух // Вища освіта України. – 2021. – № 1. – С. 39-48.
- Заплатинський, В. М. Типова програма з цивільного захисту для вищих навчальних закладів - зміни на вимогу часу [Текст] / В. М. Заплатинський // Безпека життєдіяльності. – 2015. – № 5. – С. 14-17.
- Іваненко, Л. М. Дослідження якості освітньої програми маркетологів та розробка моделі їх професійної діяльності [Електронний ресурс] / Л. М. Іваненко, О. Ю. Боєнко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 2. – С. 147-154. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.2.147.154.
- Іваненко, Л. М. Дослідження якості освітньої програми маркетологів та розробка моделі їх професійної діяльності [Текст] / Л. М. Іваненко, О. Ю. Боєнко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 2. – С. 147-154. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.2.147.154.
- Іванов, В. Прототип інформаційної системи аналізу структурно-логічних схем освітніх програм [Текст] / В. Іванов, Н. Кунанець, В. Литвин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційніі системи та мережі. – 2021. – Вип. 9. – C. 112-121.
- Коляда, М. Варіативна частина освітньо-професійної програми підготовки фахівців з управління інформаційною безпекою [Текст] / М. Коляда // Вища школа. – 2009. – № 5. – С. 66-76.
- Курбатов, С. У пошуках сови Мінерви: оцінка освітніх програм із філософії у провідних міжнародних університетських рейтингах [Текст] / С. Курбатов // Вища освіта України. – 2021. – № 4. – С. 34-38.
- Морозова, Т. Перспективні напрями партнерської взаємодії між IT-освітою та IT-індустрією [Текст] / Т. Морозова, І. Мендзебровський // Вища школа. – 2013. – № 5. – С. 18-26.
- Наконечний, А. Й. Інтернет речей і сучасні технології [Текст] / А. Й. Наконечний, З. Є. Верес // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Автоматика, вимірювання та керування / МОН України, НУ "Львівська політехніка". – Львів : Львівська політехніка, 2016. – № 852. – С. 3-9.
- Нестуля, О. Варіативні моделі змішаного навчання (Blenden Learing) у вищій школі: досвід ПУЕТ [Текст] / О. Нестуля, С. Нестуля, Н. Кононец // Вища школа. – 2021. – № 11. – С. 7-20.
- Пристая, О. Д. Практична підготовка фахівців для деревообробної галузі: дуальний формат [Електронний ресурс] / О. Д. Пристая, О. В. Врублевська // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2016. – № 1. – С. 148-154.
- Пристая, О. Д. Практична підготовка фахівців для деревообробної галузі: дуальний формат [Текст] / О. Д. Пристая, О. В. Врублевська // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2016. – № 1. – С. 148-154.
- Рач, В. Концептуальна модель формування змісту програм з підготовки докторів філософії [Текст] / В. Рач, О. Медведєва // Вища школа. – 2015. – № 4-5. – С. 38-50.
- Рашкевич, Ю. М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікації і 3-го циклу навчання [Текст] / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук // Педагогіка і психологія. – 2013. – № 1. – С. 36-42.
- Рідей, Н. Впровадження сучасних магістерських програм з "якості довкілля та системного аналізу" для підготовки екологів в НЕБіП України [Текст] / Н. Рідей // Освіта і управління. – 2009. – Т. 12, № 3-4. – С. 72-82.
- Рідей, Н. Міжнародні екологічні програми підготовки магістрів дослідницького спрямування НУБіП України спільно з ЄС [Текст] / Н. Рідей, Ю. Рибалко // Освіта і управління. – 2009. – Т. 12, № 2. – С. 83-91.
- Цибульов, П. Освітні програми для підготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері інтелектуальної власності в Україні [Текст] / П. Цибульов // Інтелектуальна власність. – 2003. – № 1. – 46-50.
- Шулікін, Д. Підготувати фахівців і зробити світ безпечнішим [Текст] / Д. Шулікін // Освіта України. – 2019. – 9 вересня (№ 36). – С. 6.
- Ярошовець, В. Парадигмальні трансформації в освітньому процесі : "Постболонські" реалії і викладання історії філософії [Текст] / В. Ярошовець // Освіта і управління. – 2009. – Т. 12, № 1. – С. 98-102.
- Запровадження та використання болонських інструментів прозорості в європейському просторі вищої освіти / Ю. Бобало [та ін.] [Текст] // Вища школа. – 2014. – № 1. – С. 19-31.
- Затверджено вимоги до міждисциплінарних освітніх (наукових) програм вищої освіти [Текст] // Вища школа. – 2021. – № 5. – С. 4-5.
- Програма ЄС Еразмус+ допоможе тридцяти українським вишам поліпшити освітні програми [Текст] // Вища школа. – 2017. – № 7. – С. 5-6.
- Програма розвитку освіти в Україні на 2005-2010 роки: Проект [Текст] // Вища школа. – 2005. – № 3. – 67-72.
|