Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Іваненко, Л. М.
    Дослідження якості освітньої програми маркетологів та розробка моделі їх професійної діяльності [Електронний ресурс] / Л. М. Іваненко, О. Ю. Боєнко
    // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 2. – С. 147-154. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.2.147.154.

   На основі проведеного дослідження авторами запропоновано модель професійної діяльності маркетолога, що складається з трьох рівнів: оперативного (виконання поточних маркетингових завдань), аналітичного (дослідження зовнішнього й внутрішнього середовища підприємства) та продуктивного (прийняття нових інноваційних маркетингових рішень). Знання основних положень представленої моделі дозволить гнучко змінювати і оптимально удосконалювати структуру освітньої програми з маркетингу, враховуючи всі акредитаційні та ліцензійні вимоги МОН України до випускової кафедри у майбутньому.

  УДК 338.3


            


Є складовою частиною документа Innovation and Sustainability [Електронний ресурс] = Інновації та сталий розвиток : scientific journal / МОН України, ВНТУ. – Електронний журнал. – 2022. – № 2.



Теми документа


Статистика використання: Завантажень: 1





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'