Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
фахівець з маркетингу
Документи:
- Вачевський, М. Маркетинг світового господарства та Україна в міжнародних економічних відносинах [Текст] / М. Вачевський // Вища школа. – 2010. – № 2. – С. 60-67.
- Григорчук, С. Педагогічні основи формування професійних компетенцій фахівців-маркетологів [Текст] / С. Григорчук // Вища освіта України. – 2006. – № 1. – 60-63.
- Іваненко, Л. М. Дослідження якості освітньої програми маркетологів та розробка моделі їх професійної діяльності [Електронний ресурс] / Л. М. Іваненко, О. Ю. Боєнко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 2. – С. 147-154. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.2.147.154.
- Іваненко, Л. М. Дослідження якості освітньої програми маркетологів та розробка моделі їх професійної діяльності [Текст] / Л. М. Іваненко, О. Ю. Боєнко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 2. – С. 147-154. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.2.147.154.
- Мадзігон, В. М. Якість системи освіти як чинник високого рівня професійних компетенцій маркетологів [Текст] / В. М. Мадзігон, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 1. – С. 69-76.
- Окландер, М. ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні [Текст] / М. Окландер // Вища школа. – 2011. – № 4. – С. 78-82.
- Попова, Л. Підвищення якості підготовки фахівців з маркетингу в контексті вимог ринку праці [Текст] / Л. Попова // Вища школа. – 2004. – № 2-3. – 49-55.
- Примаченко, Н. Формування маркетингової культури у майбутніх фахівців підприємницької діяльності [Текст] / Н. Примаченко // Вища школа. – 2010. – № 9. – С. 63-69.
|