Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
франчайзинг
Підтеми:
Документи:
- Бабосюк, Н. А. Франчайзинг - основа развития интеллектуальных технологий в телекоммуникационном бизнесе [Текст] / Н. А. Бабосюк // Зв'язок. – 2007. – № 2. – 9-10.
- Бедринець, М. Д. Франчайзинг: світовий досвід і перспективи розвитку в Україні [Текст] / М. Д. Бедринець // Фінанси України. – 2001. – № 2. – 96-104.
- Варналій, З. Кооперація великих і малих підприємств як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємництва України [Текст] / З. Варналій, С. Дрига // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2010. – № 1. – С. 5-16.
- Горін, Н. В. Екологічний франчайзинг як інструмент інноваційного розвитку глобальної економіки [Текст] / Н. В. Горін, С. В. Огінок // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2017. – № 875. – С. 130-136.
- Григоренко, Т. Оцінка ефективності франчайзингової мережі [Текст] / Т. Григоренко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2011. – № 5. – С. 14-27.
- Гринько, Т. В. Франчайзинг як інструмент формування організаційної культури туристичних підприємств [Текст] / Т. В. Гринько, О. П. Крупський // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – № 1. – С. 145-154.
- Ґудзь, Ю. Ф. Інтеграція малих підприємств як стратегічний напрям підвищення ефективності в нестабільному підприємницькому середовищі [Текст] / Ю. Ф. Ґудзь // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 8. – С. 184-195.
- Двуліт, З. П. Сукчасні тенденції ціноутворення золота в умовах пандемії COVID-19 [Текст] / З. П. Двуліт, А. Б. Омелянчук // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2020. – Vol. 2, № 2. – С. 181-188.
- Жарінова, А. Інтелектуальна власність - інструмент успішного бізнесу [Текст] / А. Жарінова // Інтелектуальна власність. – 2015. – № 9. – С. 4-6.
- Ладюк, О. Д. Розвиток підприємницьких структур в Україні на засадах франчайзингу [Текст] / О. Д. Ладюк // Проблеми науки. – 2007. – № 4. – 7-13.
- Панкратов, Ф. Г. Комерційна справа [Текст] : Навчальний посібник:Пер. з рос / Ф. Г. Панкратов, Т. К. Серьогіна. – Рівне : Вертекс, 2001. – 352с. – ISBN 966-7147-12-6.
- Савченко, К. О. Перспективи розвитку франчайзингу в Україні [Текст] / К. О. Савченко ; наук. кер. О. А. Цимбалістова // Збірник тез доповідей. I Всеукраїнська науково-практична конференція молодих вчених, курсантів та студентів "Авіація, промисловість, суспільство" / МОН України, КЛК НАУ. – Кременчук : Щербатих О. В., 2018. – С. 86-88.
- Сидоров, Я. Правовий статус сторін у договорі франчайзингу [Текст] / Я. Сидоров // Підприємництво, господарство і право. – 2003. – № 6. – 31-34.
- Сидоров, Я. Франчайзинг - нова договірна форма здійснення бізнесової діяльності в Україні [Текст] / Я. Сидоров // Підприємництво, господарство і право. – 2003. – № 3. – 34-36.
- Соковатий, О. Місце франчайсингу в інноваційному розвитку України [Текст] / О. Соковатий // Проблеми науки. – 2008. – № 4. – 38-42.
- Суковатий, О. В. Особливості реалізації франчайзингу в Україні [Текст] / О. В. Суковатий // Проблеми науки. – 2007. – № 2. – 14-18.
- Суковатий, О. В. Франчайзинг як інноваційна модель розвитку бізнесу [Текст] / О. В. Суковатий // Проблеми науки. – 2007. – № 3. – 18-22.
- Суковатий, О. В. Франчайзинг як система інноваційного розвитку економіки [Текст] / О. В. Суковатий // Проблеми науки. – 2007. – № 1. – 23-27.
- Терехов, В. І. Франчайзинг як форма міжнародного трансферу технологій [Текст] / В. І. Терехов, Л. В. Максимчук, О. О. Бадзим // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 7. – 90-97.
- Ханова, Я. Мерчандайзинг інтелектуальної власності на фоні інших правових інституцій. Ч. 2. [Текст] / Я. Ханова // Інтелектуальна власність. – 2011. – № 6. – С. 41-46.
- Чорій, М. В. Ефективність франчайзингу як форми організації ресторанного бізнесу [Текст] / М. В. Чорій // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : збірник наукових праць / МОН України. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2016. – № 851. – С. 118-127.
- Чухрай, Н. І. Стратегії розширення та захист меж ринку за допомогою інновацій [Текст] / Н. І. Чухрай, Р. Патора // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 657 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етепи становлення і проблеми розвитку. – С. 436-442.
- Новітній маркетинг [Текст] : навчальний посібник / за ред. Є.В. Савельєва. – К. : Знання, 2008. – 420 с. – (Вища освіта XXI століття). – ISBN 978-966-346-349-0 : 45,00.
- Підприємництво і торгівля [Текст] : навчальний посібник / ЛНТУ ; під заг. ред. Л. Л. Ковальської і І. В. Кривов'язюка. – Київ : Кондор, 2018. – 620 с. – ISBN 978-617-7582-65-5 : 520,00 грн.
|