Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
управління компанією, управление компанией
Документи:
- Аніщенко, В. О. Особливості стратегічного розвитку компанії з метою збільшення її вартості [Текст] / В. О. Аніщенко, В. Г. Маргасова, Н. В. Ткаленко // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 2. – С. 67-75.
- Белошапка, В. А. Результативное управление стратегическим процесом в компании [Текст] / В. А. Белошапка // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 9. – С. 107-114.
- Гладун, А. Я. Конкурентная разведка - фазовый переход реальных знаний в силу [Текст] / А. Я. Гладун, А. Г. Гловацкий // Бизнес и безопасность. – 2011. – № 2. – С. 51-54.
- Єрємєєв, С. В. Здобутки компанії - шлях до подолання кризи [Текст] / С. В. Єрємєєв // Новини енергетики. – 2010. – № 12. – С. 6-9.
- Загорулько, А. А. ССП - инструмент принятия эффективных управленческих решений [Текст] / А. А. Загорулько // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 6. – С. 263-270.
- Кравченко, О. А. Особенности формирования дерева целей энергокомпаний [Текст] / О. А. Кравченко // Известия высших учебных заведений. Электромеханика. – 2013. – № 1. – С. 154-156.
- Хіміон, О. О. Теоретичні і методичні засади оцінки й управління вартістю компанії [Текст] / О. О. Хіміон // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 5. – С. 150-158.
- Хоптяр, А. Г. Шлях ВАТ "ЕК "Хмельницькобленерго" до вершин європейської досконалості [Текст] / А. Г. Хоптяр // Новини енергетики. – 2010. – № 12. – С. 14-19.
- Чумаченко, М. Г. Управління вартістю компанії на основі ціннісного підходу [Текст] / М. Г. Чумаченко, В. А. Панков // Фінанси України. – 2004. – № 2. – 66-79.
- Язвінська, Н. В. Побудова ефективного маркетингу компанії: "WIN-WIN" - ефективний тандем власної служби і підрядника [Текст] / Н. В. Язвінська, К. Ю. Яворська // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 11. – С. 174-181.
|