Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Язвінська, Н. В.
    Побудова ефективного маркетингу компанії: "WIN-WIN" - ефективний тандем власної служби і підрядника [Текст] / Н. В. Язвінська, К. Ю. Яворська
    // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 11. – С. 174-181.

   У статті визначено сучасні типи підприємств з точки зору управління власною службою маркетингу. Розглянуто існуючі рівні управління й особливості маркетингових завдань на кожному з них.

  УДК 005.93


            


Є складовою частиною документа Актуальні проблеми економіки [Текст]. – 2011. – № 11.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'