Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
забезпечення, обеспечение
забезпечення маркетингове
Документи:
Братюк, В. П.
Удосконалення маркетингового забезпечення реалізації державної політики розвитку туризму [Текст] / В. П. Братюк // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 7. – С. 50-58.
Ведернікова, С. В.
Методичні підходи до маркетингового запезпечення взаємодії банківської сфери з підприємництвом [Текст] / С. В. Ведернікова // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 5. – С. 79-86.
Горун, М. В.
Оцінювання маркетингового забезпечення формування депозитних ресурсів банків України [Текст] / М. В. Горун // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – № 10. – С. 362-369.
Причепа, І. В.
Маркетингове забезпечення розвитку підприємства за сучасних умов [Текст] / І. В. Причепа, А. С. Огородник // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2017), 15-24 березня 2017 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – Т. 3. – С. 2326-2329.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'