Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Причепа, І. В.
    Маркетингове забезпечення розвитку підприємства за сучасних умов [Текст] / І. В. Причепа, А. С. Огородник
    // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2017), 15-24 березня 2017 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – Т. 3. – С. 2326-2329.

    В статті охарактеризовано основні завдання маркетингу за сучасних умов. Розглянуто базові концепції маркетингу. Проаналізовано специфічні риси маркетингової діяльності в Україні та визначено напрямки підвищення ефективності маркетингового забезпечення вітчизняних підприємств за сучасних умов.

  УДК 658.8


            


Є складовою частиною документа Науково-технічна конф. підрозділів Вінниц. нац. техн. ун-ту (46 ; 2017 ; Вінниця). Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2017), 15-24 березня 2017 р. [Текст] : збірник доповідей. Т. 3 / Науково-технічна конф. підрозділів Вінниц. нац. техн. ун-ту (46 ; 2017 ; Вінниця) ; МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – 1683 - 2667 с. – 500,00 грн.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'