Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
клієнт, клиент
Підтеми:
Документи:
- Балик, У. О. Порівняння прогностичної валідності методів фокус-груп та когнітивного маркетингу (англ.м.) [Текст] / У. О. Балик, М. В. Колісник // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2020. – Vol. 2, № 2. – С. 9-18.
- Балькін, Г. Ф. Контакт-центри в мережах загального користування як фактор підвищення ефективності підприємств [Текст] / Г. Ф. Балькін // Зв'язок. – 2008. – № 3. – 8-13.
- Джо, Флейшер Реорганизация телефонной службы поддержки клиентов [Текст] / Ф. Джо // Сети и системы связи. – 2002. – № 12. – С. 76-81.
- Довгунь, О. С. Трендові аспекти управління витратами та контролінгу на підприємствах [Текст] / О. С. Довгунь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Логістика / МОН України. – Львів : НУ "Львівська політехніка", 2016. – № 846. – С. 54-61.
- Маслій, Н. Д. Технологія взаємозв’язку білінгової системи банку з клієнтами-партнерами [Текст] / Н. Д. Маслій // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2017. – № 875. – С. 55-62.
- Пастернак, І. Принципи побудови геоінформаційної системи пошуку людей [Текст] / І. Пастернак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Комп'ютерні науки та інформаційні технології. – 2017. – № 864. – С. 119-129.
- Пастернак, І. І. Діагностика та налагодження вузлів корпоративної мережі кіберфізичних систем [Текст] / І. І. Пастернак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Інформаційні системи та мережі : збірник наукових праць / МОН України. – Львів : Львівська політехніка, 2017. – № 872. – С. 3-9.
- Пастернак, І. І. Засоби перевірки вузлів комунікаційної мережі кіберфізичної системи [Текст] / І. І. Пастернак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Комп'ютерні системи та мережі. – 2017. – № 881. – С. 107-119.
- Пастернак, І. І. Модульний інтерфейс клієнт-серверної взаємодії [Текст] / І. І. Пастернак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 745 : Комп'ютерні системи та мережі. – С. 160-163.
- Пастернак, І. І. Принципи проектування соціальної мережі з мінімальним навантаженням на сервери [Текст] / І. І. Пастернак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Інформаційні системи та мережі : збірник наукових праць / МОН України, НУ "Львівська політехніка". – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2016. – № 857. – С. 74-81.
- Северілов, В. А. Система моделей клієнтів як об'єктів банківського менеджменту [Текст] / В. А. Северілов, П. В. Северілов, І. С. Колесник // Автоматика-2006: Матеріали XIII міжнародної конференції з автоматичного управління, м. Вінниця, 25-28 вересня 2006 року. - Вінниця: УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2007. – С. 336-338.
- Северілов, В. А. Система мрделей клієнтів як об'єктів банківського менеджменту [Текст] / В. А. Северілов, П. В. Северілов, І. С. Колесник // ХІІІ Міжнародна конференція з автоматичного управління (Автоматика-2006) : тези доповідей, м. Вінниця, 25-28 вересня 2006 року / НАН України; МОН України. – Вінниця : Універсум-Вінниця, 2006. – С. 302.
- Стець, О. М. Створення цінності для клієнта [Текст] / О. М. Стець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Логістика / МОН України. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2017. – № 863. – С. 204-212.
- Сурженко, О. Юридическая природа договора на транспортно-экспедиционное обслуживание [Текст] / О. Сурженко // Підприємництво, господарство і право. – 2002. – № 7. – 34-36.
- Трояновська, Т. І. Корпоративна мережа комунального підприємства як засіб комунікації зі споживачами [Текст] / Т. І. Трояновська, В. Ю. Ткачук // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2017), 15-24 березня 2017 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – Т. 2. – С. 809-810.
|