Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
підхід
підхід маркетинговий
Документи:
Захарчин, Г. М.
Оцінювання ефективності персоналу промислового підприємства на засадах маркетингу [Текст] / Г. М. Захарчин, І. Б. Соболь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Логістика / МОН України. – Львів : НУ "Львівська політехніка", 2016. – № 846. – С. 62-66.
Мних, О. Б.
Криза транспорного машинобудування в Україні і маркетинговий підхід до формування ринкової вартості машинобудівних підприємств [Текст] / О. Б. Мних // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 9. – С. 77-86.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'