Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
кампанія виборча
Підтеми:
Документи:
- Андрущенко, Т. Зовнішні чинники президентської виборчої кампанії 2004 року [Текст] / Т. Андрущенко // Політичний менеджмент. – 2005. – № 3. – 71-80.
- Королько, В. Передвиборча комунікаційно-агітаційна кампанія: політичний феномен, структура, функції [Текст] / В. Королько // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2002. – № 1. – 80-100.
- Коцюбра, М. Виборча система України в контексті вимог верховенства права [Текст] / М. Коцюбра // Право України. – 2013. – № 5. – С.86-95.
- Кочубей, Л. Як змусити гірший аргумент здаватися кращим (медіа-виборчі технології у виборчій кампанії 2002 року [Текст] / Л. Кочубей // Віче. – 2004. – № 1. – 7-11.
- Полторак, В. Політичний маркетинг та організація виборчих кампаній [Текст] / В. Полторак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2002. – № 1. – 61-79.
- Стегній, О. Публічний простір достовірності соціологічного знання: case "електронні дослідження" [Текст] / О. Стегній // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2020. – № 3. – С. 13-33.
- Цвіркун, Ю. Оскарження рішень, дій або бездіяльності Центральної виборчої комісії щодо встановлення нею результатів виборів чи всеукраїнського референдуму за новою редакцією Кодексу адміністративного судочинства України [Текст] / Ю. Цвіркун // Право України. – 2018. – № 2. – С. 148-163.
- Юрченко, Є. Особливості використання Інтернету у виборчій кампанії [Текст] / Є. Юрченко // Віче. – 2008. – № 2. – 22-24.
|