Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
рекламування
Документи:
- Obioma, Reuben Nwaogbe An assessment of the effect of touting on Nigerian seaport operations: a case study of Apapa port [Текст] / R. N. Obioma, O. C. Caroline, N. Ibeawuchi // Transport Technologies. – 2023. – Vol. 4, № 2. – Р. 33-43.
- Боровик, О. Б. Маркетинг особистості бібліотекаря – вимога до професійної діяльності сучасної бібліотеки закладу вищої освіти [Текст] / О. Б. Боровик, Т. Ю. Резутіна // Бібліотеки закладів вищої освіти: досвід та перспективи : матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. б-к ЗВО (Одеса, 4-6 лип. 2018 р.) / МОН України, НБ ім. М. Максимовича КНУ ім. Т. Шевченка, НБ ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : ОНУ, 2018. – С. 41-51.
- Костіч-Станковіч, М. Оптимізація плану рекламування навчального закладу [Текст] / М. Костіч-Станковіч, Д. Макаїч-Ніколіч, М. Мартіч // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 1. – С. 377-385.
|