Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
діяльність маркетингова, деятельность маркетинговая
Документи:
- Банщиков, П. Можливості використання інтернет-технологій у маркетинговій діяльності компаній [Текст] / П. Банщиков, В. Паздрій, І. Ващенко // Бухгалтерський облік і аудит. – 2018. – № 6. – С. 20-31.
- Бочко, О. Ю. Визначення рівня ефективності маркетингової діяльності на короткостроковий період [Текст] / О. Ю. Бочко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Логістика / МОН України. – Львів : НУ "Львівська політехніка", 2016. – № 846. – С. 21-24.
- Голова, А. Г. Инструменты современного рынка [Текст] / А. Г. Голова // Энергия: экономика, техника, экология. – 2015. – № 5. – С. 54-63.
- Дмитрієв, В. Ю. Компоненти маркетингового середовища вишу [Текст] / В. Ю. Дмитрієв // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 25 - 27 вересня 2012 року / МОНМС України, ВНТУ, Новий університет Лісабону, Люблінська політехніка, НДУ ім. Я. Мудрого. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – С. 26-28.
- Калінчук, В. С. Покращення маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах засобами сучасних інформаційних технологій [Текст] / В. С. Калінчук // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 1916-1917.
- Крупчатнікової, Ю. С. Теоретико-прикладні аспекти маркетингової діяльності в Україні [Текст] / Ю. С. Крупчатнікової // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 2015-2017.
- Лисогор, В. М. Моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств [Текст] : Монографія / В. М. Лисогор, О. М. Мороз, О. В. Пітик ; МОН України. – 2-е вид., випр. та доп. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2005. – 122 с. – ISBN 966-641-146-6.
- Мадзігон, В. М. Суть і необхідність державного регулювання економіки у світовому господарстві глобалізації [Текст] / В. М. Мадзігон, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 7. – С. 51-58.
- Мних, О. Б. Якісні зміни ринкового та інвестиційного середовища вітчизняних підприємств і маркетингові проблеми розвитку їхньої діяльності на внутрішньому і закордонних ринках збуту [Текст] / О. Б. Мних // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Логістика / МОН України. – Львів : НУ "Львівська політехніка", 2016. – № 846. – С. 204-213.
- Мокіна, Ю. В. До питання вибору оптимальної організаційної структури маркетингового відділу на промисловому підприємстві [Текст] / Ю. В. Мокіна, О. С. Лецька // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2012. – № 3. – С. 68-70.
- Савчук, Т. Підхід до аналізу маркетингової діяльності в агропромисловому комплексі [Текст] / Т. Савчук, Д. Верхось // Proceedings Of The Eleventh International Scientific-Practical Conference Internet-Education-Scince - 2018, 22-25 May 2018 / Vinnytsia national technical university, Baku state university, Technical university Varna. – Vinnitsia : VNTU, 2018. – С. 56-58.
- Савчук, Т. О. Використання FPG-алгоритму для пошуку асоціативних правил при прийнятті рішень управління процессами [Текст] / Т. О. Савчук, Н. В. Приймак // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 2. – С. 929-930.
- Сидоров, В. В. Оценка эффективности инновационно-маркетинговой деятельности промышленного предприятия [Текст] / В. В. Сидоров // Изв.ВУЗов.Машиностроение. – 2003. – № 9. – 67-71.
- Чорій, М. В. Роль інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації [Текст] / М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 12. – С. 300-307.
|