Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
дисципліна навчальна, дисциплина учебная
Документи:
- Андрейчук, Ю. М. Використання геоінформаційних технологій для підготовки студентів у Львівському національному університеті імені Івана Франка [Текст] / Ю. М. Андрейчук, Є. А. Іванов, І. Б. Книш // Містобудування та територіальне планування : науково-технічний збірник / МОН України, КНУБА. – Київ : КНУБА, 2018. – Вип. № 68. – С. 648-655.
- Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Технологія металів і матеріалознавство" - досвід розробки в умовах інформатизації системи освіти [Текст] / Т. Ф. Архіпова, М. Ю. Байло, О. Л. Гайдамак, А. Ю. Осадчук // ІV міжнародна науково-практична конференція "Сучасні технології та перспективи розвитку автомобільного транспорту", 24-26 жовтня 2011 року : збірник тез доповідей / МОНМС України, ВНТУ, ЖДТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2011. – С. 9.
- Бендера, І. М. Паспортизація навчальних дисциплін у вищих закладах освіти як елемент методичного забезпечення дистанційної форми навчання [Текст] / І. М. Бендера // Проблеми освіти : науковий збірник / МОН України, ІІТЗО. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти, 2010. – Вип. 64. – С. 9-16.
- Бондар, В. І. Актуальність викладання дисципліни "управління проектами" для студентів-машинобудівників [Текст] / В. І. Бондар, П. О. Тесленко, С. В. Руденко // Труды Одесского политехнического университета. – 2009. – Вып. 1(31). – С. 259-262.
- Бондаренко, В. Виміри якості вищої освіти: необхідність та сучасні тренди, або Проєктування робочих програм навчальних дисциплін [Текст] / В. Бондаренко, О. Савельєва, А. Семенова // Вища школа. – 2021. – № 1-2. – С. 75-96.
- Гвоздій, С. П. Структурування змісту навчальних дисциплін про безпеку людини за наскрізною ідеєю безпечної життєдіяльності [Текст] / С. П. Гвоздій // Педагогіка безпеки. – 2017. – № 2. – С. 60-70.
- Гвоздій, С. П. Структурування змісту навчальних дисциплін про безпеку людини за наскрізною ідеєю безпечної життєдіяльності [Електронний ресурс] / С. П. Гвоздій // Педагогіка безпеки. – 2017. – № 2. – С. 60-70.
- Глазунова, О. Стан і перспективи підготовки IT-фахівців для аграрної та природоохоронної галузей економіки [Текст] / О. Глазунова // Вища школа. – 2014. – № 8. – С. 86-93.
- Еш, С. Адаптація програми дисципліни "фінансовий ринок" до кредитно-модульної системи навчального процесу [Текст] / С. Еш // Вища школа. – 2009. – № 9. – С. 36-49.
- Еш, С. Методика викладання у вищому навчальному закладі [Текст] / С. Еш // Вища школа. – 2010. – № 11. – С. 94-108.
- Євстіфєєв, В. О. Комп'ютеризований інформаційно-методичний комплекс навчальної дисципліни [Текст] / В. О. Євстіфєєв, О. П. Чорний // Вісник Кременчуцького державного політехнічного університету. – 2006. – Вип.3(39), Ч.1. – 138-140.
- Типова програма нормативної дисципліни "Безпека життєдіяльності" для вищих навчальних закладів [Текст] : для всіх спеціальностей за освітньо-кваліфікаційними рівнями "молодший спеціаліст", "бакалавр" / О. І. Запорожець, В. О. Михайлюк, С. І. Осипенко [та ін.] // Охорона праці. – 2011. – № 11. – С. 36-45.
- Типова навчальна програма нормативної дисципліни "Цивільний захист" для вищих навчальних закладів [Текст] : для всіх спеціальностей за освітньо-кваліфікаційними рівнями "спеціаліст", "магістр" / О. І. Запорожець, В. П. Садковий, В. О. Михайлюк [та ін.] // Охорона праці. – 2011. – № 11. – С. 46-59.
- Зварич, І. Сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США [Текст] / І. Зварич // Вища освіта України. – 2011. – № 3. – С. 112-118.
- Кириченко, В. І. Теоретичні й методичні засади розроблення когнітивної моделі інформаційно-дидактичної системи навчальної дисципліни: [хімії] [Текст] / В. І. Кириченко // Педагогіка і психологія. – 2007. – № 4. – С. 43-53.
- Клепар, М. Концептуальний орієнтир щодо формування майбутнього фахівця-міжнародника крізь призму досвіду підготовки дипломатичних кадрів початку ХХІ ст. [Текст] / М. Клепар, О. Сагайдак // Вища школа. – 2022. – № 1-2. – С. 76-83.
- Кліменко, В. Світоглядно орієнтована методика викладання фахових дисциплін у технічному ВНЗ [Текст] / В. Кліменко // Вища школа. – 2014. – № 9. – С. 63-70.
- Красноштан, О. М. Закономірність проявлення інваріантів технічних наукових та навчальних дисциплін для транспортних систем [Текст] / О. М. Красноштан // Матеріали XIV міжнар. наук.-практ. конф. "Сучасні технології та перспективи розвитку автомобільного транспорту", 25-27 жовтня 2021 р. / МОН України, ВНТУ, ДУ "Житомирська політехніка". – Вінниця : ВНТУ, 2021. – С. 123-125.
- Круміна, Т. Настановче заняття - вступ до вивчення навчальної дисципліни [Текст] / Т. Круміна, О. Москаленко // Освіта. Технікуми, коледжі. – 2011. – № 3-4. – С. 32-34.
- Мокін, Б. І. Дослідження на фазовій площині процесу засвоєння програми навчальної дисципліни здібним студентом [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, Ю. В. Мокіна // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. – 2011. – № 1. – С. 1-12.
- Мокін, Б. І. Дослідження характеру особливих точок на фазовій площині процесу засвоєння студентом програми навчальної дисципліни [Текст] / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, Ю. В. Мокіна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2010. – № 6. – С. 108-113.
- Мокін, Б. І. Дослідження впливу синергетичної складової у математичній моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни [Текст] / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, О. Б. Мокін // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2013. – 2(27). – С. 9-14.
- Мокін, Б. І. Математична модель процесу самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період [Текст] / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, О. Б. Мокін // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2014. – № 1. – С. 64-71.
- Мокін, Б. І. Математична модель процесу самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, О. Б. Мокін // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2014. – № 1. – С. 64-71.
- Петровська, Ю. Педагогічна діяльність Івана Левицького у Львівській архітектурній школі кін.ХІХ-поч. ХХ ст. (англ.м.) [Текст] / Ю. Петровська, В. Кузьмич // Architectural Studies. – 2020. – Vol. 6, № 1. – С. 157-161.
- Петровська, Ю. Р. Методика наукових досліджень студентів вищих навчальних закладів [Текст] / Ю. Р. Петровська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія "Архітектура". – 2022. – Vol. 4, № 1. – С.119-127.
- Порус, В. Про кризу філософії як навчальної дисципліни [Текст] / В. Порус // Вища школа. – 2003. – № 2-3. – С. 84-90.
- Сейдаметова, З. С. Зміст та модульна організація навчальної дисципліни "Структури даних і аналіз алгоритмів" [Текст] / З. С. Сейдаметова // Нові технології навчання. – 2006. – № 45. – 18-23.
- Сидоров, Н. А. Инженерия программного обеспечения - учебная дисциплина или подготовка бакалавра [Текст] / Н. А. Сидоров // УСиМ. – 2006. – № 2. – 25-34.
- Слободянюк, А. В. Значення соціології як науки та навчальної дисципліни в сучасному українському суспільстві [Текст] / А. В. Слободянюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2011. – № 1. – С. 16-20.
- Стефанович, Т. О. Тематичний кросворд як інтерактивний засіб вивчення термінології навчальної дисципліни [Текст] / Т. О. Стефанович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : збірник наукових праць / МОН України, НУ "Львівська політехніка". – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2013. – № 775 : Інформатизація вищого навчального закладу. – С. 35-38.
- Фіялка, С. Функції теоретичних навчальних видань із культурознавства [Текст] / С. Фіялка // Вісник Книжкової палати. – 2011. – № 5. – С. 43-47.
- Швецова-Водка, Г. Загальна теорія документа і книги як основа документології [Текст] / Г. Швецова-Водка // Вища школа. – 2014. – № 2. – С. 95-98.
- Шейко, С. Г. Характеристика елемента - тема практичного заняття з загальної хімії [Текст] / С. Г. Шейко // Нові технології навчання. – 2006. – № 44. – 54-57.
- Шелестова, А. Онлайн-сервіси як засоби навчання студентів-документознавців (на прикладі дисципліни “Маркетинг і реклама в Інтернеті”) [Текст] / А. Шелестова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Інформатизація вищого навчального закладу. – 2016. – № 853. – С. 97-103.
- Шиян, В. Д. Генезис, сучасні проблеми та перспективи дисципліни "Безпека життєдіяльності" [Текст] / В. Д. Шиян, М. В. Возник // Безпека життєдіяльності. – 2008. – № 3-4. – 33-35.
- Штофель, Д. Х. Завдання і зміст навчальної дисципліни "Моделювання в біології та медицині" [Текст] / Д. Х. Штофель // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2017), 15-24 березня 2017 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – Т. 3. – С. 1739-1743.
- Шулікін, Д. Індивідуальна траєкторія навчання [Текст] / Д. Шулікін // Освіта України. – 2020. – 13 липня (№ 27). – С. 8-9.
|