Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
текст навчальний
Документи:
- Бісікало, О. В. Створення діалогової системи для текстового навчального контенту [Текст] / О. В. Бісікало, С. М. Довгалець, А. І. Лісовенко // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. – 2015. – № 2. – С. 5-11.
- Бісікало, О. В. Створення діалогової системи для текстового навчального контенту [Електронний ресурс] / О. В. Бісікало, С. М. Довгалець, А. І. Лісовенко // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. – 2015. – № 2. – С. 5-11.
- Гудінова, І. Л. Роль повного та глибокого розуміння навчальних текстів в освітньому процесі [Текст] / І. Л. Гудінова // Проблеми освіти. – 2008. – Випуск 54 : Спецвипуск 1. – С. 87-91.
- Дембровська, О. Б. Використання вправ, спрямованих на розвиток навичок читання і розуміння під час навчання студентів немовних ВНЗ іноземній мові [Текст] / О. Б. Дембровська // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / МОН України ; Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2010. – Вип. 63 : ч. 1. – С. 62-67.
- Коваленко, В. Універсальні критерії та стандарти змісту освітніх і наукових текстів [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України. – 2019. – № 1. – С. 39-43.
- Марігодов, В. К. Дедактивна обробка матеріалу лекції [Текст] / В. К. Марігодов, Г. О. Тіхонов // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / МОН України ; Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2010. – Вип. 63 : ч. 1. – С. 32-35.
- Мусійчук, С. М. Розвиток навичок професійно-орієнтованого читання на заняттях з іноземної мови у немовних ВНЗ [Електронний ресурс] / С. М. Мусійчук // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2014. – № 4. – С. 114-117.
- Мусійчук, С. М. Розвиток навичок професійно-орієнтованого читання на заняттях з іноземної мови у немовних ВНЗ [Текст] / С. М. Мусійчук // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2014. – № 4. – С. 114-117.
|