Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
стратегія маркетингова, стратегия маркетинговая
Підтеми:
Документи:
- Akram, M. Bank selection criteria of university students: reflection from Pakistan [Текст] / M. Akram, A. Raza, M. Farhan // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 2. – С. 310-322.
- Баскакова, М. Ю. Вибір стратегії просування на ринок нової продукції [Текст] / М. Ю. Баскакова // Проблеми науки. – 2007. – № 4. – 18-24.
- Бегма, В. М. Інноваційні підходи щодо попередження ризиків зовнішньоекономічної діяльності спецекспортера на ринку озброєнь [Текст] / В. М. Бегма, Ю. В. Толочний // Проблеми науки. – 2010. – № 12. – С. 38-42.
- Галаченко, О. О. Тренди маркетингової стратегії реалізації санітарно-курортних послуг на регіональному рівні в умовах децентралізації [Текст] / О. О. Галаченко, Н. М. Стручок // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2018. – № 899. – С. 3-8.
- Громова, Я. А. Стратегічне маркетингове позиціонування металургійної галузі України на світовому ринку і перспективи її розвитку [Текст] / Я. А. Громова // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 5. – С. 72-82.
- Гудзь, Ю. Ф. Етапи формування маркетингової стратегії підприємства [Текст] / Ю. Ф. Гудзь, Ю. О. Джерелюк, Ю. В. Кравчик // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 197-203. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.197.203.
- Гудзь, Ю. Ф. Етапи формування маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / Ю. Ф. Гудзь, Ю. О. Джерелюк, Ю. В. Кравчик // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 197-203. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.197.203.
- Демків, Я. В. Маркетингові стратегії на високотехнологічних ринках [Текст] / Я. В. Демків // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 669 : Логістика. – С. 171-180.
- Дмитрієв, В. Маркетингова стратегія ВНЗ [Текст] / В. Дмитрієв // Вища освіта України. – 2013. – № 1. – С. 57-62.
- Забуранна, Л. В. Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку [Текст] / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 2. – С. 68-76.
- Ігнатьєва, І. А. Стратегічний менеджмент [Текст] : підручник / І. А. Ігнатьєва ; МОН України. – 4-те вид., стер. – Київ : Каравела, 2023. – 480 с. – ISBN 978-966-8019-58-Х : 455,00 грн.
- Карабаза, І. А. Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки [Текст] / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 2. – С. 41-49.
- Карачина, Н. П. Розробка маркетингової стратегії як ключовий фактор успіху підприємства [Текст] / Н. П. Карачина, В. В. Войт // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні : 1 березня 2013 р. / МОНМС України, ВМР, ВНТУ, БГЄУ. – Вінниця : ВНТУ, 2013. – С. 269-272.
- Козак, О. М. Формування маркетингової стратегії конкурентної боротьби ВНЗ [Текст] / О. М. Козак // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 5. – С. 78-82.
- Коленда, Н. В. Стратегії розвитку і реалізації потенціалу регіональних рекреаційних систем [Текст] / Н. В. Коленда // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – № 5. – 102-109.
- Кононов, О. І. Складові інтелектуального маркетингового капіталу [Текст] / О. І. Кононов // Економіка транспортного комплексу : збірник наукових праць / МОН України, ХНАДУ. – Харків : ХНАДУ, 2019. – Вип. 33. – C. 60-70.
- Куденко, Н. В. Формування маркетингових стратегій росту [Текст] / Н. В. Куденко, Т. С. Мельник // Вісник Вінницького політехнічного інституту : Науковий журнал / МОН України. – Вінниця : ВДТУ, 2003. – № 2(47). – С. 32-36.
- Левків, Г. Я. Інформаційна складова інноваційного управління маркетинговою діяльностю підприємства АПК [Текст] / Г. Я. Левків // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 11. – С. 214-222.
- Мельник, Т. С. Математична модель формування оптимальної маркетингової стратегії [Текст] / Т. С. Мельник // Вісник ВПІ. – 2004. – № 1. – С. 19-27.
- Мігай, Н. Б. Управління виробничим потенціалом машинобудівних підприємств в умовах макроекономічної нестабільності [Текст] / Н. Б. Мігай // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 7. – С. 121-128.
- Олексюк, Г. В. Маркетингова стратегія як інструмент реалізації стратегічного плану розвитку територіальних громад [Текст] / Г. В. Олексюк, Й. Я. Хром'як, Н. М. Попадинець // Економіка України. – 2022. – № 7. – С. 67-88.
- Осипенко, В. Розроблення конкурентних маркетингових стратегій за індуктивною технологією системних інформаційно- аналітичних досліджень [Текст] / В. Осипенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 732 : Комп'ютерні науки та інформаційні технології. – С. 351-358.
- Пан, Л. В. Особливості сегментування ринку легкових автомобілів в Україні [Текст] / Л. В. Пан // ІV міжнародна науково-практична конференція "Сучасні технології та перспективи розвитку автомобільного транспорту", 24-26 жовтня 2011 року : збірник тез доповідей / МОНМС України, ВНТУ, ЖДТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2011. – С. 60.
- Пилипчук, В. П. Діагностика товарного ринку в умовах глобалізації вітчизняного бізнесу [Текст] / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков, І. М. Івасько // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Логістика / МОН України. – Львів : НУ "Львівська політехніка", 2016. – № 846. – С. 132-141.
- Пітик, О. В. Маркетингова стратегія в управлінні виробництвом насіння соняшнику [Текст] : монографія / О. В. Пітик, Б. Є. Грабовецький ; ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – 156 с. – ISBN 978-966-641-448-2 : 26,11 грн.
- Позняк, С. Особливості та проблеми маркетингової стратегії розвитку харчової промисловості [Текст] / С. Позняк // Економіка України. – 2002. – № 10. – 89-92.
- Рязанова, Н. О. Організаційно-фінансовий механізм забезпечення фінансово-економічної безпеки банківської системи [Текст] / Н. О. Рязанова // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2021. – Vol. 3, № 2. – С. 248-255.
- Салім, ур Раман Етноцентризм споживачів: дані щодо Пакистану [Текст] / у. Р. Салім, Б. Х. Мухаммад // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 3. – С. 436-445.
- Сметанюк, О. А. Характеристика основних факторів що впливають на маркетингове управління збутом підприємств [Текст] / О. А. Сметанюк, А. В. Вакановська // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Тенденції управління фінансовими та інноваційними процесами в умовах ринкових перетворень" 2 березня 2012 р. / МОНМС України, ВНТУ, ЧНУ ім. Ю. Федьковича, ЗНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – С. 379-382.
- Інтелектуальні системи прогнозування демографічних змін та їх вплив на маркетингові стратегії в ІТ-індустрії [Текст] / Д. І. Угрин, Ю. О. Ушенко, О. М. Яцько [та ін.] // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. – 2024. – № 2 (48). – С. 13-23. – DOI: https://doi.org/10.31649/1681-7893-2024-48-2-13-23.
- Ханова, Я. Мерчандайзинг інтелектуальної власності на фоні інших правових інституцій [Текст] / Я. Ханова // Інтелектуальна власність. – 2011. – № 5. – С. 38-44.
- Хуанг, Ш.-П. Кореляції між управлінням роботою з клієнтами, маркетинговою стратегією та ефективністю управління [Текст] / Ш.-П. Хуанг // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 5. – С. 457-467.
- Чалюк, П. В. Сучасні тенденції розвитку маркетингової стратегії на підприємстві [Текст] / П. В. Чалюк, А. В. Вакановська // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні : 1 березня 2013 р. / МОНМС України, ВМР, ВНТУ, БГЄУ. – Вінниця : ВНТУ, 2013. – С. 354-357.
- Чухрай, Н. І. Сутність і класифікація методів оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-оріентованих підприємств [Текст] / Н. І. Чухрай, З. О. Коваль // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 7. – С. 118-129.
|