Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
активізація діяльності студентів
Документи:
- Іванова, О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання [Текст] / О. Іванова // Вища школа. – 2012. – № 11. – С. 77-82.
- Кіньколих, М. Ф. Психолого-педагогічні форми активізації студентів до навчання фізики в технічних університетах [Текст] / М. Ф. Кіньколих // Нові технології навчання: науково-методичний збірник. – 2003.- Вип.35. – 281.293.
- Козачук, О. Активізація розумових здібностей студентів [Текст] / О. Козачук // Освіта. Технікуми, коледжі. – 2010. – № 2. – С. 56.
- Коренчук, О. С. Ділова гра як засіб активізації діяльності слухачів на заняттях [Текст] / О. С. Коренчук, І. І. Горін, Ю. Ф. Олійник // Безпека життєдіяльності. – 2016. – № 10. – С. 19-20.
- Манькевич, Т. В. Складові активізації пізнавальної діяльності під час вивчення [Текст] / Т. В. Манькевич // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / МОН України ; Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2010. – Вип. 63 : ч. 1. – С. 84-88.
- Марігодов, В. К. Експертне оцінювання методів активізації пізнавальної діяльності та творчості [Текст] / В. К. Марігодов // Проблеми освіти. – 2008. – Вип. 57. – С. 74-77.
- Пащенко, Т. М. Методика самостійної роботи студентів як наукова проблема [Текст] / Т. М. Пащенко // Проблеми освіти : науковий збірник / МОН України, ІІТЗО. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти, 2010. – Вип. 64. – С. 103-110.
- Харьковский, политехнический институт Вестник Харьковского политехнического института [Текст]. № 233 : Научно-методические проблемы активизации познавательной деятельности студентов. Вып. 2 / п. и. Харьковский ; МВ и ССО УССР. – Харьков : Вища школа, 1986. – 89 с. – 0,85 р.
- Шахов, В. І. Психолого-педагогічні умови активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів [Текст] / В. І. Шахов // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія. Вип.13. - Вінниця: ВДПУ, 2005. – 78-82.
|