Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
спеціаліст молодший
Документи:
- Бажан, С. П. Структура та зміст моделі управління процесом практичної підготовки молодших спеціалістів технічних спеціальностей в умовах навчально-науково-виробничих комплексів [Електронний ресурс] / С. П. Бажан // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2016. – № 2 (125). – С. 161-167.
- Бажан, С. П. Структура та зміст моделі управління процесом практичної підготовки молодших спеціалістів технічних спеціальностей в умовах навчально-науково-виробничих комплексів [Текст] / С. П. Бажан // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2016. – № 2 (125). – С. 161-167.
- Волкова, Н. Особливості професійної підготовки молодших спеціалістів художників у сучасній мистецькій практиці [Текст] / Н. Волкова // Сучасні проблеми архітектури та містобудування : науково-технічний збірник / МОН України, КНУБА. – Київ : КНУБА, 2016. – Вип. 43 : ч. 1. – С. 92-98.
- Типова програма нормативної дисципліни "Безпека життєдіяльності" для вищих навчальних закладів [Текст] : для всіх спеціальностей за освітньо-кваліфікаційними рівнями "молодший спеціаліст", "бакалавр" / О. І. Запорожець, В. О. Михайлюк, С. І. Осипенко [та ін.] // Охорона праці. – 2011. – № 11. – С. 36-45.
- Козак, Х. Формування професійної ідентичності майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи на засадах деонтологічного підходу [Текст] / Х. Козак // Педагогіка безпеки. – 2018. – Т 3, № 1. – С. 83-88.
- Козак, Х. Формування професійної ідентичності майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи на засадах деонтологічного підходу [Електронний ресурс] / Х. Козак // Педагогіка безпеки. – 2018. – Т. 3, № 1. – С. 83-88.
- Соловйов, В. І. Формування фахової компетентності молодших спеціалістів радіотехнічного профілю як проблема педагогічної науки і практики [Текст] / В. І. Соловйов // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / МОНМС України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Наук. метод. центр вищої освіти, 2011. – Вип. 68. – С. 14-17.
|