Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
суспільство знань, Knowledge society = k-суспільство
Документи:
- Астахова, К. Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія") [Текст] / К. Астахова // Вища освіта України. – 2020. – № 4. – С. 13-20.
- Горун, Ю. Міжнародна співпраця у розвитку медіа-та інформаційної грамотності й інтелектуального діалогу [Текст] / Ю. Горун // Вища освіта України. – 2014. – № 3. – С. 103-108.
- Дебич, М. Європейські інновації у підготовці кадрів для ХХІ століття [Текст] / М. Дебич // Вища освіта України. – 2012. – № 4. – С. 86-91.
- Дебич, М. Завдання вищої освіти у забезпеченні вимог ринку праці (досвід країн ОЕСР) [Текст] / М. Дебич // Вища школа. – 2014. – № 2. – С. 50-58.
- Дебич, М. Труднощі створення випереджальної вищої освіти в умовах сучасних змін ринків праці (досвід країн ОЕСР) [Текст] / М. Дебич // Вища освіта України. – 2014. – № 1. – С. 85-90.
- Доркену, А. Реалізація проекту "Видатні педагоги України та світу" в контексті розвитку суспільства знань [Текст] / А. Доркену // Вісник Книжкової палати. – 2011. – № 6. – С. 14-19.
- Картунов, О. Ідеї прийдешнього інформаційного суспільства та суспільства знань у творчій спадщині Френсіса Бекона [Текст] / О. Картунов // Політичний менеджмент. – 2007. – № 1. – 48-56.
- Касьянов, Д. Трансформація освіти в контексті вимог нанотехнологічного розвитку [Текст] / Д. Касьянов // Вища освіта України. – 2013. – № 4. – С. 52-58.
- Кириченко, О. Перспективи інноваційно-інтелектуального розвитку України [Текст] / О. Кириченко, Ю. Неговська // Вища школа. – 2011. – № 3. – С. 36-46.
- Корсак, К. Яку науково-технологічну революцію отримає початок ХХІ століття? [Текст] / К. Корсак // Науковий світ. – 2010. – № 6. – C. 6-8.
- Култаєва, М. Д. Освітня євроінтеграція чи конституювання європейського простору? [Текст] / М. Д. Култаєва // Педагогіка і психологія. – 2015. – № 4. – С. 23-29.
- Лазаренко, І. С. Оцінювання рівня соціальної динаміки та перспектив розвитку суспільства, заснованого на знаннях [Текст] / І. С. Лазаренко, І. О. Пишнограєв // Системні дослідження та інформаційні технології. – 2017. – № 1. – С. 20-32.
- Левчишена, О. Пріоритетність знань у трансформаційному суспільстві [Текст] / О. Левчишена // Освіта і управління. – 2010. – Т. 13, № 4. – С. 51-59.
- Мельник, Л. Ю. Науково-концептуальні підходи щодо формування суспільства знань в інформаційному суспільстві [Текст] / Л. Ю. Мельник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2017. – № 875. – С. 391-403.
- Нестерова, М. Інформаційно-когнітивні технології в системі вищої освіти суспільства знань [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України. – 2015. – № 1. – С. 40-45.
- Нужненко, К. Соціально-економічні позиції української освіти в європейському просторі [Текст] / К. Нужненко // Вища школа. – 2012. – № 4. – С. 25-32.
- Похресник, А. Стратегічна роль цілісного освітньо-наукового комплексу [Текст] / А. Похресник // Вища освіта України. – 2011. – № 4. – С. 30-35.
- Похресник, А. Філософська рефлексія щодо антропологічної катастрофи і необхідності "релігієзації" вищої школи України [Текст] / А. Похресник // Вища школа. – 2016. – № 10. – С. 64-72.
- Пошелюжна, Х. Електронні бібліотеки в українському суспільстві [Текст] / Х. Пошелюжна // Інтелектуальна власність. – 2011. – № 5. – С. 7-12.
- Стрижак, О. Є. Трансдисциплінарні характеристики виробництва в суспільстві знань [Текст] / О. Є. Стрижак, Я. В. Олійник // Фінанси України. – 2021. – № 8. – С. 24-46.
- Тарнавська, Н. П. Шляхи забезпечення інноваційного типу конкурентної поведінки підприємств в умовах розвитку k-суспільства [Текст] / Н. П. Тарнавська // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 11. – С. 156-164.
|