Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
С
служба маркетингу
Документи:
Мокіна, Ю. В.
Особливості вибору організаційної структури маркетингового відділу на машинобудівному підприємстві [Текст] / Ю. В. Мокіна, О. С. Лецька // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Тенденції управління фінансовими та інноваційними процесами в умовах ринкових перетворень" 2 березня 2012 р. / МОНМС України, ВНТУ, ЧНУ ім. Ю. Федьковича, ЗНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – С. 319-321.
Язвінська, Н. В.
Побудова ефективного маркетингу компанії: "WIN-WIN" - ефективний тандем власної служби і підрядника [Текст] / Н. В. Язвінська, К. Ю. Яворська // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 11. – С. 174-181.
Яловега, Н. І.
Служба маркетингу у системі управління вищого навчального закладу: передумови та необхідність існування [Текст] / Н. І. Яловега // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – № 11. – 113-119.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'