Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
споживач
Підтеми:
Документи:
- Engel, J. F. Consumer Behavior [Текст] / J. F. Engel, R. D. Blackwell. – Fourth Edition. – Chicago : The Dryden Press, 1982. – 705s. – ISBN 0-03-059242-9.
- Harrell, G. D. Consumer Behavior [Текст] / G. D. Harrell. – San Diego : Harcourt Brace Jovanovich, Publishers, 1986. – 587s. – ISBN 0-15-513451-5.
- Saman, Attiq How individual social values stimulate consumer purchase decision involvement and compulsive buying behavior: a path multigroups analysis [Текст] / A. Saman, Rauf-i-Azam // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 7. – C. 300-308.
- Васильська, М. В. Дворівнева модель вибору споживачів на лінійці продуктів [Текст] / М. В. Васильська, В. А. Северілов, Є. П. Хомин // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2008. – № 6. – С. 35-40.
- Волчаста, К. В. Потенціал і перспективи брендингу у діяльності підприємств [Текст] / К. В. Волчаста // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 2025-2027.
- Грищенко, І. М. Розвиток комерційної діяльності підприємств гуртової торгівлі [Текст] / І. М. Грищенко // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 2. – 4-8.
- Добровольська, Л. Н. Вибір оптимальних (за критерієм мінімальних втрат) взаємозв'язаних уставок для засобів управління компенсувальними установками в мережах енергосистем та споживачів [Текст] / Л. Н. Добровольська, І. В. Вітт // Промислова електроенергетика та електротехніка. – 2009. – № 4. – С. 44-48.
- Дубовик, Т. В. Графічно-математична модель проведення моніторингу параметрів підвищення бажаності отримання телекомунікаційних послуг [Текст] / Т. В. Дубовик, І. В. Шестак // Зв'язок. – 2006. – № 7. – 46-49.
- Іваненко, Л. М. Цивільно-правові засоби захисту прав споживачів (покупців) [Текст] : Монографія / Л. М. Іваненко. – К. : Юмана, 1998. – 224 с. – ISBN 966-7005-25-9.
- Кабанов, В. Г. Будівництво - споживач транспортних послуг [Текст] / В. Г. Кабанов // Будівництво України. – 2004. – № 14. – 14-16.
- Катренко, Г. М. Ефективна організація виробничої діяльності - запорука надійного та якісного електропостачання споживачів [Текст] / Г. М. Катренко // Новини енергетики. – 2006. – № 1. – 20-22.
- Кім, Р. Б. Визначальні чинники відношення споживачів до інформації про безпеку продуктів харчування [Текст] / Р. Б. Кім // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 1. – С. 359-366.
- Кіндай, М. В. Проблема масштабування та персоналізації PR-заходів підприємства [Текст] / М. В. Кіндай, Н. Т. Гринів, І. О. Білоконний // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Логістика / МОН України. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2017. – № 863. – С. 77-81.
- Костинець, Ю. В. Маркетингова взаємодія на ринку посередницьких послуг [Текст] / Ю. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 8. – С. 26-31.
- Коцар, О. В. Формування інформаційного забезпечення завдань підвищення надійності електропостачання споживачів [Текст] / О. В. Коцар // Енергетика та електрифікація. – 2006. – № 11. – 44-51.
- Криворучко, О. М. Поняття "логістичний сервіс" і "логістичне обслуговування" [Текст] / О. М. Криворучко // Економіка транспортного комплексу : збірник наукових праць / МОН України, ХНАДУ. – Харків : ХНАДУ, 2019. – Вип. 33. – C. 31-44.
- Криворучко, О. М. Споживча оцінка якості транспортно-логістичного обслуговування [Текст] / О. М. Криворучко, А. Г. Овчаренко // Економіка транспортного комплексу : збірник наукових праць / МОН України, ХНАДУ. – Харків : ХНАДУ, 2019. – Вип. 34. – C. 115-127.
- Левченко, Д. О. Реклама в побті та бзнесі [Текст] / Д. О. Левченко // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 1809-1811.
- Мандибура, В. О. Основна суперечність відносин споживчого ринку та шляхи її подолання [Текст] / В. О. Мандибура, В. О. Хижняк // Економіка України. – 2018. – № 3. – С. 69-88.
- Мудрак, Р. Модель поведінки споживача як фактор національної продовольчої безпеки [Текст] / Р. Мудрак // Економіка України. – 2008. – № 8. – 80-89.
- Плахтій, Ю. Р. Ризики у сфері захисту прав споживачів [Текст] / Ю. Р. Плахтій, Р. І. Байцар // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : збірник наукових праць / МОН України, НУ "Львівська політехніка". – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2013. – № 753 : Автоматика, вимірювання та керування. – С. 123-129.
- Визначення технічних значень вхідної реактивної потужності для споживачів електроенергії [Текст] / Б. С. Рогальский, Л. Н. Добровольска, О. М. Нанака, В. В. Вержук // Вісник ВПІ. – 2007. – № 5. – С. 58-64.
- Рогальський, Б. С. Обгрунтування необхідності і метод визначення оптимального ступеня компенсації реактивних навантажень в електричних мережах споживачів і енергосистем [Текст] / Б. С. Рогальський, С. І. Вознюк // Вісник ВПІ. – 2001. – № 6. – С. 87-90.
- Романюк, Ю. Ф. Розподіл втрат електроенергії між основним споживачем і його субспоживачами в загальних елементах живильних мереж [Текст] / Ю. Ф. Романюк, В. М. Чорноус // Енергетика та електрифікація. – 2006. – № 5. – 22-24.
- Ротштейн, О. П. Оптимізація показників якості продукції в системі «виробник- споживач» на основі нечітких когнітивних карт і генетичного алгоритму [Текст] / О. П. Ротштейн, О. В. Зелінська, В. П. Камінський // Кібернетика та системний аналіз. – 2024. – Т.60, № 4. – С. 103-116.
- Сагайдак, М. П. Внутрішній маркетинг і маркетинг персоналу: порівняльний аналіз [Текст] / М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 7. – С. 110-117.
- Салім, ур Раман Етноцентризм споживачів: дані щодо Пакистану [Текст] / у. Р. Салім, Б. Х. Мухаммад // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 3. – С. 436-445.
- Федотова, І. В. Система загального управління взаємовідносинами підприємства з основними партнерами [Текст] / І. В. Федотова. – C. 37-49.
- Чорний, А. Ю. Вітчизняний досвід моделювання латентних економічних категорій: індекс задоволеності споживачів [Текст] / А. Ю. Чорний // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 8. – С. 273-278.
- Шевченко, А. В. Галузева програма - реальний шлях підвищення якості та конкурентоспроможності будівельної продукції [Текст] / А. В. Шевченко, Р. С. Осаулко // Інноваційні технології в будівництві : збірник матеріалів Міжнародної науково-технічної конференції, 10-12 листоп. 2020 р. / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – С. 372-373.
- Яркун, В. І. Алгоритмічно-програмні засоби синхронізаціії при обміні даними великих обсягів [Текст] / В. І. Яркун, Я. С. Парамуд // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Інформаційні системи та мережі : збірник наукових праць / МОН України, НУ "Львівська політехніка". – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2016. – № 857. – С. 111-118.
|