Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
сервіс, сервис
Підтеми:
Документи:
- Denton, D. The Service Trainer Handbook [Текст] : Managing Service Businesses in the 1990's / D. Denton. – New York : McGraw-Hill,Inc, 1992. – 128s. – ISBN 0-07-036434-2.
- Nieh, F. -. The effect of service quality on customer satisfaction in catering industry [Текст] / F. -. Nieh // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 2. – С. 421-430.
- Tsebryk, Bohdan Software Service with a Plug-in Architecture for Text Readability Assessment=Сервіс програмного забезпечення з архітектурою плагіна для оцінки читабельності тексту [Текст] / B. Tsebryk, Alexey. Botchkaryov // Advances in Cyber-Physical Systems. – 2021. – Vol. 6, № 1. – Р. 77-85. – DOI: https://doi.org/10.23939/acps2021.01.077.
- Wang, C.-C. Construct a service production model to pre-analyze the customer perceived value of service process [Текст] / C.-C. Wang, H.-C. Chuang // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 11. – С. 278-288.
- Байдачный, С. С. Сервис - ориентированная архитектура систем электронного доступа к научно-образовательным ресурсам [Текст] / С. С. Байдачный // Науковий вісник Національного гірничого університету. – 2007. – № 3. – 3-7.
- Березин, А. Останемся френдами [Текст] / А. Березин // Вокруг света. – 2020. – № 3. – С. 76-82.
- Вей, О. Надання сервісних послуг населенню органами Міністерства внутрішніх справ України [Текст] / О. Вей // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія "Юридичні науки". – 2020. – Т. 7, № 4(28). – С.185-189.
- Веприцька, О. Ю. Аналіз вимог і оцінювання пояснюваного штучного інтелекту як сервісу за допомогою моделі якості [Текст] / О. Ю. Веприцька, В. С. Харченко // Електронне моделювання. – 2022. – Т. 44, № 5. – С. 36-50.
- Йосифович, Д. Надання адміністратівних послуг Міністерством внутрішніх справ України та національною поліцеєю [Текст] / Д. Йосифович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки : збірник наукових праць / МОН України. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2017. – № 861. – С. 131-138.
- Примаченко, Н. М. Сервіс як культура взаємовідносин у маркетингу [Текст] / Н. М. Примаченко // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – № 2. – 154-165.
- Химиця, Н. Використання можливостей персонального середовища у навчанні студентів [Текст] / Н. Химиця, О. Морушко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Інформатизація вищого навчального закладу. – 2018. – № 903. – С.34-41.
- Яцків, О. Р. Алгоритмічні та програмні засоби для автоматичного встановлення та запуску утиліт в середовищі Windows [Текст] / О. Р. Яцків, Ю. С. Клушин // Computer Systems and Networks. – 2023. – Vol. 5, № 1. – C. 182-204.
|