Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
реклама
Підтеми:
Документи:
- Advertising bidding optimization by targeting based on self-learning database [Текст] / R. Kvуetnyy, Y. Bunyak, O. Sofina [et al.] // Informatyka, Automatyka, Pomiary w Gospodarce i Ochronie Srodowiska. – 2023. – № 4. – P. 66–72. – https://doi.org/10.35784/iapgos.5376.
- Алешина, И. В. Паблик Рилейшнз для менеджеров [Текст] : Курс лекций / И. В. Алешина. – М. : ИКФ "ЭКМОС", 2002. – 480с. – ISBN 5-94687-010-6.
- Артімонова, І. В. Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства [Текст] / І. В. Артімонова // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 4. – С. 94-101.
- Барматова, С. Чи здатна політична реклама "перевернути світ"? [Текст] / С. Барматова // Соціальна психологія. – 2007. – № 1. – 89-95.
- Батаєва, К. Гендерна візуальність сучасної реклами [Текст] / К. Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2010. – № 3. – С. 136-153.
- Батра, Р. Рекламный менеджмент [Текст] : Пер. с англ / Р. Батра, Д. Майерс, Д. Аакер. – 5-е изд. – М.; СПб.; К. : Издательский дом "Вильямс", 1999. – 784с : ил. – ISBN 5-8459-0018-2.
- Бобров, В. Б. Англо-русский словарь по рекламе и маркетингу [Текст] : Ок. 40000 терминов / В. Б. Бобров. – М. : РУССО, 1997. – 699с. – ISBN 5-88721-065-6.
- Покращення інформаційної технології створення вебресурсів [Електронний ресурс] / О. О. Борисюк, А. С. Сторожук, О. В. Сілагін, Є. О. Сілагін // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2024. – Т. 59, № 1. – С. 32-39. – DOI: https://doi.org/10.31649/1999-9941-2024-59-1-32-39.
- Покращення інформаційної технології створення вебресурсів [Текст] / О. О. Борисюк, А. С. Сторожук, О. В. Сілагін, Є. О. Сілагін // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2024. – № 1 (59). – С. 32-39. – DOI: https://doi.org/10.31649/1999-9941-2024-59-1-32-39.
- Будбук, Н. М. Застосування концепції життєвого циклу до ринку рекламних агенств [Текст] / Н. М. Будбук // Економіка та держава. – 2008. – № 2. – 49-51.
- Височан, О. С. Податкові наслідки проведення рекламних акцій для підприємств [Текст] : туризму / О. С. Височан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / МОН України, НУ "Львівська політехніка". – Львів : НУ "Львівська політехніка", 2014. – № 811 : Логістика. – С. 28-36.
- Вітренко, А. О. Проблема визначення поняття "реклама" в економічній теорії [Текст] / А. О. Вітренко // Актуальні проблеми економіки. – 2003. – № 11. – 92-97.
- Гаман, П. І. Роль і місце реклами в маркетингу платних медичних послуг лікувально-профілактичних закладів [Текст] / П. І. Гаман // Економіка та держава. – 2008. – № 4. – 97-99.
- Ганжуров, Ю. Політична реклама як комунікативна складова формування парламентської еліти [Текст] / Ю. Ганжуров // Політичний менеджмент. – 2006. – Спецвипуск. – 191-206.
- Герус, О. Дискурс-аналіз комерційної реклами в контексті дослідження практик споживання [Текст] / О. Герус // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2018. – № 2. – С. 142-165.
- Горбаль, Н. І. Просування товарів на міжнародні ринки [Текст] / Н. І. Горбаль, О. В. Гошовська, Г. І. Садловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : збірник наукових праць / МОН України. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2016. – № 851. – С. 55-61.
- Дайновский, Ю. А. 505 приемов бизнеса [Текст] : Маркетинг, менеджмент, реклама, торговля, производство, налоги, стимулирование труда / Ю. А. Дайновский. – К. : А.С.К., 1998. – 272с. – (Экономика. Финансы. Право). – ISBN 966-539-095-3.
- Дайновський, Ю. А. Маркетингові прийоми [Текст] : Навчальний посібник / Ю. А. Дайновський. – К. : А.С.К, 1998. – 112с. – (Економіка. Фінанси. Право). – ISBN 966-539-095-3.
- Дал, Г. Реклама для"чайников" [Текст] : Пер. с англ / Г. Дал. – М. : Издательский дом "Вильямс", 2003. – 288 с : ил. – ISBN 5-8459-0461-7.
- Дейян, А. Стимулирование сбыта и реклама на месте продажи [Текст] / А. Дейян, А. и. Троадек ; Пер. с фр. А.В.Мигачева; Общ. ред. В.С.Загашвили. – М. : А/О Издательская группа "Прогресс", "Универс", 1994. – 189с. – (Серия "Деловая Франция"). – ISBN 5-01-004310-6.
- Джефкінс, Ф. Реклама [Текст] = Advertising : практичний посібник / Ф. Джефкінс ; допов. і ред. Д. Ядіна. – 2-ге укр. видання, випр. і допов / переклад з 4-го англ. видання. – Київ : Знання, 2008. – 565 с. – ISBN 978-966-346-459-6 : 95,00 грн.
- Джулер, А. Дж. Креативные стратегии в рекламе [Текст] = Creative Strategy in Advertising / А. Дж. Джулер, Б. Л. Дрюниана. – 7-е изд. – Санкт-Петербург : Питер, 2003. – 384 с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-318-00672-8 : 27,90 грн.
- Дубинянская, Я. Пол Ньюман : "А я только счастлив" [Текст] / Я. Дубинянская // Личности. – 2018. – № 4-5. – С. 140-160.
- Дубовик, О. В. Концептуальні засади Інтернет-реклами торговельного підприємства [Текст] / О. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 11. – С. 71-76.
- Дудко, О. С. Оцінювання дієвості та ефективності реклами [Текст] / О. С. Дудко // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 3. – С. 174-182.
- Дяків, Т. Бухгалтерський облік на рекламу очима патентознавця [Текст] / Т. Дяків, М. Чуєв // Інтелектуальна власність. – 2000. – № 8-9. – 58-60.
- Зоріна, Ю. Особисті немайнові права людини у рекламі [Текст] / Ю. Зоріна // Право України. – 2004. – № 10. – С. 41-43.
- Зоріна, Ю. Оферта в рекламі [Текст] / Ю. Зоріна // Підприємництво, господарство і право. – 2004. – № 10. – 85-89.
- Івасюк, В. В. Дослідження чинників впливу на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції [Текст] / В. В. Івасюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 657 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етепи становлення і проблеми розвитку. – С. 389-399.
- Івохін, Є. В. Математичні моделі процесу розповсюдження реклами в соціальній групі [Текст] / Є. В. Івохін, В. О. Навродський // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2017. – № 6. – С. 122-127.
- Івохін, Є. В. Математичні моделі процесу розповсюдження реклами в соціальній групі [Електронний ресурс] / Є. В. Івохін, В. О. Навродський // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2017. – № 6. – С. 122-127.
- Кагляк, О. О. Науково- теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємстві [Текст] / О. О. Кагляк // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 1877-1881.
- Каримова, Л. И. Этнокультурные особенности восприятия рекламы [Текст] / Л. И. Каримова // Вопросы психологии. – 2003. – № 6. – 52-55.
- Карпенко, Ю. М. Основні тенденції розвитку регіональних ринків зовнішньої реклами [Текст] / Ю. М. Карпенко // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 7. – С. 184-191.
- Карпій, О. П. Сувенірна реклама як фактор впливу на поведінку споживача [Текст] / О. П. Карпій, Н. Р. Струк // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2020. – Vol. 2, № 2. – С.119-126.
- Катлип, С. М. Паблик рилейшнз [Текст] : Теория и практика: Пер. с англ / С. М. Катлип, А. Х. Сентер, Г. М. Брум. – 8-е изд. – М. : Издательский дом "Вильямс", 2000. – 624 с : ил. – ISBN 5-8459-0107-3.
- Кафарський, В. Політична реклама: проблеми правового регулюваня [Текст] / В. Кафарський // Право України. – 2006. – № 10. – 24-69.
- Королько, В. Г. Основы паблик рилейшнз [Текст] : Учебник / В. Г. Королько. – К. : "Ваклер", 2000. – 528с. – ISBN 966-543-059-9.
- Костогризов, О. Є. Державне регулювання ринку цінних паперів [Текст] / О. Є. Костогризов // Фінанси України. – 2000. – № 12. – 127-134.
- Купрейченко, А. Б. Психология доверия и недоверия личности рекламе [Текст] / А. Б. Купрейченко // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – № 10. – С. 1-7.
- Левченко, Д. О. Реклама в побті та бзнесі [Текст] / Д. О. Левченко // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 1809-1811.
- Матлина, С. Г. Привлекательная библиотека, или Что может реклама [Текст] : Практическое пособие / С. Г. Матлина. – 2-е изд., доп. и перераб. – М. : Либерия, 2000. – 128с. – ISBN 5-85129-114-1.
- Маянцева, А. Улыбаемся и машем [Текст] / А. Маянцева // Вокруг света. – 2020. – № 1. – С. 24-26.
- Мер’є, О. Типографіка слоганів у комерційній рекламі на теренах України [Текст] / О. Мер’є, Р. Галишич, С. Внукова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія "Архітектура". – 2023. – Vol. 5, № 1. – C. 138-146.
- Месюра, С. В. The exchange maket-биржа системы активной рекламы [Текст] / С. В. Месюра, І. В. Месюра // Proceedings of the Third Internaition Conferece "Internet-Education-Science" (IES-2002), 8-12 October, 2002. – 2002. – V. 2. – С.295-297.
- Микитенко, Л. Правове регулювання реклами та рекламної діяльності [Текст] / Л. Микитенко // Підприємництво, господарство і право. – 2003. – № 10. – 37-40.
- Моисеев, В. А. Паблик Рилейшнз [Текст] : Теория и практика / В. А. Моисеев. – 2-е изд. – М. : ООО "ИКФ Омега-Л", 2001. – 376 с. – ISBN 5-901386-23-Х.
- Науменко, Т. В. Психологические методы воздействия на массовую аудиторию [Текст] / Т. В. Науменко // Вопросы психологии. – 2003. – № 6. – 63-71.
- Науменко, Ю. О. Дослідження ефективності реклами в умовах конкуренції товаровиробників [Текст] / Ю. О. Науменко // Вісник Київського національного університету ім. Т. Шевченка. Серія: Кібернентика. – Київ : Київський університет, 2016. – № 1 (16). – С. 20-26.
- Нижник, Л. С. Ефективність рекламної кампанії як складової оцінювання комплексної маркетингової діяльності підприємства [Текст] / Л. С. Нижник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2017. – № 875. – С. 77-88.
1
2
|