Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
трамвай
Підтеми:
Документи:
- Ващинська, О. А. Ефективність у міському громадському транспорті Одеси [Текст] / О. А. Ващинська, А. В. Даниленко // Містобудування та територіальне планування : науково-технічний збірник / МОН України, КНУБА. – Київ : КНУБА, 2020. – Вип. № 73. – C. 41-51.
- Лівінська, Л. А. Родовід трамваю та його винахідника [Текст] / Л. А. Лівінська, Ю. П. Бобраницький // Електроінформ. – 2004. – № 3. – 41-43.
- Автоматизація процесу побудови регресійних математичних моделей споживання електроенергії трамваями на маршрутах [Текст] / Б. І. Мокін, М. П. Боцула, М. П. Розводюк, В. Б. Дудко // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2006. – 2(6). – С. 123-127.
- Мокін, Б. І. Математична модель для оцінки стану колектора тягового двигуна трамвая [Текст] / Б. І. Мокін, С. О. Жуков // Вісник ВПІ. – 2005. – № 6. – С. 97-100.
- Мокін, Б. І. Мікроконтролерний пристрій для оцінки стану колектора тягового двигуна трамвая [Текст] / Б. І. Мокін, С. О. Жуков // Вісник ВПІ. – 2007. – № 6. – С. 5-7.
- Мокін, Б. І. Синтез структури системи діагностування стану колектора тягового двигуна трамвая [Текст] / Б. І. Мокін, С. О. Жуков // Вісник ВПІ. – 2007. – № 3. – С. 53-58.
- Мокін, Б. І. Квазіоптимальний закон зміни кутової швидкості обертання вала ротора електродвигуна постійного струму послідовного збудження системи електропривода трамвая в режимі сталого навантаження [Текст] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник ВПІ. – 2007. – № 2. – С. 29-33.
- Мокін, Б. І. Математичні моделі в задачі оптимізації електрипривода трамвая в номінальному режимі та в режимі перевантаження за критерієм мінімуму витрат електроенергії [Текст] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Кременчуцького державного політехнічного університету ім. Михайла Остроградського. – 2008. – N 3 (50) : Ч. 1. – С. 142-144.
- Мокін, Б. І. Модифікація квазіоптимального закону зміни кутової швидкості обертання вала ротора електродвигуна постійного струму послідовного збудження системи електропривода трамвая в режимі сталого навантаження [Текст] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник ВПІ. – 2007. – № 3. – С. 46-49.
- Мокін, Б. І. Математичні моделі та системи технічної діагностики основних електротехнічних систем міських трамваїв [Текст] : монографія / Б. І. Мокін, М. П. Розводюк ; МОН України. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2005. – 126 с. – ISBN 966-641-106-7.
- Мокін, Б. І. Моделі оцінок роботоздатності функціональних систем трамваїв [Текст] / Б. І. Мокін, М. П. Розводюк // Вісник ВПІ. – 2001. – № 6. – С. 92-98.
- Мокін, Б. І. Математична модель та мікроконтролерний пристрій для діагностування барабанно-колодкового гальма трамвая [Текст] / Б. І. Мокін, М. П. Розводюк, Ю. В. Шевчук // Вісник ВПІ. – 2006. – № 6. – С. 97-100.
- Мокін, Б. І. Математична модель та мікроконтролерний пристрій для діагностування барабанно-колодкового гальма трамвая [Текст] / Б. І. Мокін, М. П. Розводюк, Ю. В. Шевчук // ХІІІ Міжнародна конференція з автоматичного управління (Автоматика-2006) : тези доповідей, м. Вінниця, 25-28 вересня 2006 року / НАН України; МОН України. – Вінниця : Універсум-Вінниця, 2006. – С. 349.
- Моторин, А. Е. Новые перспективные направления в производстве рельсового транспорта социального назначения [Текст] / А. Е. Моторин, В. А. Дорошенко, В. В. Маслов // Сварщик. – 2015. – № 6. – С. 25-27.
- Розводюк, М. П. До питання зменшення втрат електроенергії в пантографі трамвая [Текст] / М. П. Розводюк // Вісник Кременчуцького державного політехнічного університету ім. Михайла Остроградського. – 2008. – N 4 (51) : Ч. 1. – С. 84-86.
- Розводюк, М. П. Математичні моделі для вдосконалення методів оцінки стану та відновлення основних електротехнічних систем міських трамваїв [Текст] : дис. ... канд. техн. наук : 05.09.03 : захищена 25.06.2004 / Михайло Петрович Розводюк ; ВНТУ. – Вінниця, 2004. – 160 с. : іл. – Бібліогр.: с.139-149.
- Розводюк, М. П. Математичні моделі для визначення резервів запасних частин основних функціональних систем трамвая [Текст] / М. П. Розводюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2003. – № 1(46). – С. 25-28.
|