Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
збут
Підтеми:
Документи:
- Балабанова, Л. В. Маркетинговий аудит системи збуту [Текст] : Навчальний посібник / Л. В. Балабанова, А. В. Балабаниць ; МОН України. – К. : ВД "Професіонал", 2004. – 224 с. – ISBN 966-8556-29-1.
- Гейк, П. Вчись аналізувати ринок [Текст] : Методика і практика:Пер. з англ / П. Гейк, П. Джексон. – Львів : "Сейбр-Світло", 1995. – 270с. – (Бібліотечка малого бізнесу). – ISBN 5-7702-0943-7.
- Гінгстон, П. Найкраща книжка про збут і маркетинг [Текст] : Практичний порадник для малого бізнесу:Пер. з англ / П. Гінгстон. – Львів : "Сейбр-Світло", 1995. – 206 с. – (Бібліотечка малого бізнесу). – ISBN 5-7702-0944-5.
- Завербний, А. С. Проблеми формування системи управління збутовою діяльністю: експортний вектор [Текст] / А. С. Завербний, М. С. Псуй, Г. І. Пушак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2018. – № 899. – С. 14-20.
- Мудра, І. Нові методи збуту ЗМІ в інтернеті [Текст] / І. Мудра, О. Кухарська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Журналістські науки : збірник наукових праць / МОН України. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2019. – Вип. 3. – С. 81-87.
|