Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
бюджет
бюджет рекламних заходів
Документи:
Науменко, Ю. О.
Дослідження ефективності реклами в умовах конкуренції товаровиробників [Текст] / Ю. О. Науменко // Вісник Київського національного університету ім. Т. Шевченка. Серія: Кібернентика. – Київ : Київський університет, 2016. – № 1 (16). – С. 20-26.
Нижник, Л. С.
Ефективність рекламної кампанії як складової оцінювання комплексної маркетингової діяльності підприємства [Текст] / Л. С. Нижник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2017. – № 875. – С. 77-88.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'