Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
бенчмаркінг, бенчмаркинг
Підтеми:
Документи:
- Ашуев, А. М. Інформаційне забезпечення зовнішнього бенчмаркінгу [Текст] / А. М. Ашуев // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – № 9. – 6-13.
- Ашуєв, А. М. Інформаційні технології в операційному бенчмаркінгу [Текст] / А. М. Ашуєв // Актуальні проблеми економіки. – 2003. – № 9. – С. 5-10.
- Ашуєв, А. М. Бенчмаркінг як інструмент антикризового управління підприємством [Текст] / А. М. Ашуєв // Актуальні проблеми економіки. – 2003. – № 4. – 46-47.
- Варава, Л. М. Інструменти управління інноваційною діяльністю на підприємствах гірничодобувної промисловості [Текст] / Л. М. Варава, В. А. Ковальчук // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 2. – С. 94-100.
- Гончарук, А. Г. Модель осуществления бенчмаркинга на промышленном предприятии [Текст] / А. Г. Гончарук // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – № 1. – С. 18-25.
- Давыденко, Л. В. Формирование системы показателей для бенчмаркинга энергоэффективности объектов коммунальной энергетики [Текст] / Л. В. Давыденко // Problemele Energeticii Regionale. – 2015. – № 1. – С. 57-69.
- Кендюхов, О. В. Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу [Текст] / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 11. – С. 131-137.
- Лікарчук, Н. Світовий досвід використання концепції політичного бенчмаркінгу [Текст] / Н. Лікарчук // Політичний менеджмент. – 2010. – № 3. – С. 19-25.
- Прищепа, В. А. Применение метода бенчмаркинга для совершенствования систем менеджмента качества испытательных центров и лабораторий [Текст] / В. А. Прищепа // Актуальні проблеми економіки. – 2005. – № 3. – С. 110-115.
- Сєров, І. В. Методичний підхід до оцінки потенціалу інноваційного розвитку суб'єктів аграрного бізнесу [Текст] / І. В. Сєров // Innovation and Sustainability. – 2024. – № 3. – С. 128-134. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2024.3.128.134.
- Сєров, І. В. Методичний підхід до оцінки потенціалу інноваційного розвитку суб'єктів аграрного бізнесу [Електронний ресурс] / І. В. Сєров // Innovation and Sustainability. – 2024. – № 3. – С. 128-134. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2024.3.128.134.
- Скібіна, О. Трансформація моделей бібліотек Нової української школи на засадах бенчмаркінгу [Текст] / О. Скібіна, Г. Ткаченко // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. – 2024. – № 1. – С. 26--30.
- Сментина, Н. В. Бенчмаркінг у системі управління економічним розвитком об'єднаних територіальних громад [Текст] / Н. В. Сментина, А. А. Фіалковська // Економіка України. – 2019. – № 11-12. – С. 49-59.
- Тарлопов, І. О. Використання маркетингових інновацій в діяльності підприємств [Текст] / І. О. Тарлопов // Проблеми науки. – 2004. – № 6. – 23-26.
- Тисячна, Ю. С. Комплексна технологія бенчмаркінгу як інструмент забезпечення фінансової безпеки банку [Текст] / Ю. С. Тисячна, К. М. Азізова, О. М. Рац // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – № 5. – С. 427-437.
- Тисячук, І. О. Підходи до оптимізації бізнес-процесів на підприємстві [Текст] / І. О. Тисячук // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 2023-2024.
- Тіхонов, Ю. В. Бенчмаркінг і бізнес-розвідка як складові успішного розвитку бізнесу [Текст] / Ю. В. Тіхонов // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 9. – 126-132.
- Ткачук, Т. Бенчмаркінг як складова успішної бізнес-стратегії [Текст] / Т. Ткачук // Бизнес и безопасность. – 2007. – № 1. – С. 35-37.
- Бенчмаркинг энергоблоков теплоэлектростанций [Текст] / Э. М. Фархадзаде, А. З. Мурадалиев, Т. К. Рафиева, А. А. Рустамова // Електронне моделювання. – 2020. – Т. 42, № 2. – С. 91-108.
- Федорченко, А. В. Бенчмаркінг [Текст] : навчальний посібник / А. В. Федорченко, Я. С. Ларіна, Ю. Б. Ремезь. – Одеса : Олді+, 2023. – 472 с. – ISBN 978-966-289-664-0 : 615,00 грн.
- Яновська, В. П. Бенчмаркінг ринку транспортних послуг: порівняльний аналіз Україна - ЄС [Текст] / В. П. Яновська, Г. В. Кириченко // Економіка України. – 2020. – № 12. – С. 3-20.
- Новітній маркетинг [Текст] : навчальний посібник / за ред. Є.В. Савельєва. – К. : Знання, 2008. – 420 с. – (Вища освіта XXI століття). – ISBN 978-966-346-349-0 : 45,00.
- Прогнозування розвитку територій. Бенчмаркінг [Текст] : навчальний посібник / НАДУ при Президентові України, РЕОП. – Київ : К.І.С., 2014. – 120 с. + CD. – ISBN 978-617-684-080-0 : 45,00 грн.
|