Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
позиціонування товарів
Документи:
- Закрижевська, І. В. Методичний підхід до формування маркетингової стратегії просування продукції на нові ринки [Текст] / І. В. Закрижевська, Т. І. Каткова, В. Л. Карпенко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 4. – С. 160-172. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.4.160.172.
- Закрижевська, І. В. Методичний підхід до формування маркетингової стратегії просування продукції на нові ринки [Електронний ресурс] / І. В. Закрижевська, Т. І. Каткова, В. Л. Карпенко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 4. – С. 160-172. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.4.160.172.
- Зозульов, О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку [Текст] / О. Зозульов // Вища школа. – 2008. – № 4. – 42-50.
- Старостіна, А. О. Промисловий маркетинг [Текст] : Теорія. Світовий досвід. Українська практика : підручник / А. О. Старостіна, А. О. Длігач, В. А. Кравченко ; за ред. А.О. Старостіної. – К. : Знання, 2005. – 764 с. – (Європейський маркетинг). – ISBN 966-346-032-6 : 93,00.
- Хамініч, С. Ю. Маркетингові пріоритети позиціонування товарів при зміні фінансових потоків підприємств [Текст] / С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – № 8. – С. 130-137.
- Чухрай, Н. І. Стратегії розширення та захист меж ринку за допомогою інновацій [Текст] / Н. І. Чухрай, Р. Патора // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 657 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етепи становлення і проблеми розвитку. – С. 436-442.
|