Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
покупець, покупатель
Документи:
- Shafalyuk, O. Reserves for enhancing the effectiveness of neuromarketing research into consumer behaviour in brand development by enterprises [Текст] / O. Shafalyuk, A. Tashchenko, . Shafalyuk O. O // Innovation and Sustainability. – 2025. – Vol. 5, № 1. – P. 8-17. – DOI: https://doi.org/10.63341/vis/1.2025.08.
- Shafalyuk, O. Reserves for enhancing the effectiveness of neuromarketing research into consumer behaviour in brand development by enterprises [Електронний ресурс] / O. Shafalyuk, A. Tashchenko, . Shafalyuk O. O // Innovation and Sustainability. – 2025. – № 1. – P. 8-17. – DOI: https://doi.org/10.63341/vis/1.2025.08.
- Беженар, Ю. Р. Розробка концептуальної моделі вебпомічника для шопінгу у гіпермаркетах [Текст] / Ю. Р. Беженар, О. В. Федусенко // Математичні машини і системи. – 2025. – № 1. – С. 124-133.
- Вітюк, А. В. Розвиток теорії інвестиційного ринку [Текст] / А. В. Вітюк // Innovation and Sustainability. – 2024. – № 2. – С. 60-68. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2024.2.60.68.
- Вітюк, А. В. Розвиток теорії інвестиційного ринку [Електронний ресурс] / А. В. Вітюк // Innovation and Sustainability. – 2024. – № 2. – С. 60-68. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2024.2.60.68.
- Моделювання руху покупців в торгових приміщеннях в умовах соціального дистанціювання [Текст] / О. А. Золотухіна, О. Б. Курилко, А. М. Тушич [та ін.] // Телекомунікаційні та інформаційні технології. – 2021. – № 2(71). – С. 33-45.
- Шинкаренко, В. Г. Особливості конкуренції на ринку автотранспортних послуг [Текст] / В. Г. Шинкаренко, М. А. Мамедов // Економіка транспортного комплексу : збірник наукових праць / МОН України, ХНАДУ. – Харків : ХНАДУ, 2021. – Вип. 37. – C. 133-147.
|